  • 1. Data: 2022-01-04 22:43:54
    Temat: Ubezpieczenie od uderzenia meteorytu się opłaca
    Od: a a <m...@g...com>

    ==Gdyby nie chmury, półtonowa kula ognia byłaby łatwo widoczna w dzień. Zgodnie z
    szacunkami NASA, jej jasność była bowiem 100 razy większa od jasności Księżyca w
    pełni. Po potężnym wybuchu Narodowa Służba Pogodowa w Pittsburghu sugerowała, że
    najbardziej prawdopodobnym wyjaśnieniem jest "eksplozja meteorów".
    Potężny wybuch meteoru nad Pittsburghiem

    meteor a meteoryt,
    wsio rawno

    https://www.onet.pl/turystyka/onetpodroze/usa-potezn
    y-wybuch-meteoru-nad-pittsburghiem/k9cph4n,07640b54

  • 2. Data: 2022-01-04 22:55:07
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2022-01-04 o 22:43, a a pisze:
> [...]
    > wsio rawno
    >
    > https://www.onet.pl/turystyka/onetpodroze/usa-potezn
    y-wybuch-meteoru-nad-pittsburghiem/k9cph4n,07640b54

    W Nowy Rok , to pewnie jakieś większe fajerwerki były ;)

    WM

  • 3. Data: 2022-01-04 23:52:38
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    > W Nowy Rok , to pewnie jakieś większe fajerwerki były ;)

    Tak by się pewnie tłumaczył ubezpieczyciel.

    Mnie kiedyś ubezpieczyciel wmawiał, że naprawę wykonano prawidłowo, choć
    widać było fuszerkę.
    Aż mnie zatkało na taką bezczelność urzędnika ubezpieczeniowego.
    Zakład naprawia, a rezydujący tam urzędnik ubezpieczeniowy decyduje o
    tym czy prawidłowo. To jest chore.

    WM