  • 31. Data: 2009-09-10 07:09:01
    Temat: Re: Ubranie, kask - chopper
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 9 Sep 2009 16:40:39 +0200) ktos podajacy sie za Dysiek
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Wiadomo, ze jeansy nie sa najbezpieczniejsze, ale trzeba wybrac jakis
    > kompromis. Jak jade 20 km to nie chce mi sie z reguly ubierac spodni i potem
    > gimnastykowac sie za pol godziny zeby je zdjac. Ewentualnie tak jak
    > pisalem - ubrac skorzane na jeansy (poobijac to sie poobijasz, ale dupy nie
    > zedrzesz). Co do bezpalcowek - sory, ale jak jest 30 stopni za oknem to
    > jechac w skorzanych rekawicach nawet dobrej firmy jest masakrycznie. Co do
    > butow - wystarcza jakies za kostke - np. glany.

    Nie wnikam w to dlaczego sie tak ubierasz, przyczepilem sie tylko do stwierdzenia ze
    ten zestaw, ktory opisales jest bezpieczny.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 32. Data: 2009-09-10 10:11:07
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w
    > wiadomości news:slrn.pl.hafbrb.3o0.usenet@piko.homelinux.net...

    > Najbezpieczniej jest nie jezdzic wogole, bo jak Ci samochod wjedzie z boku
    > to i ciuchy niewiele pomoga.
    > Jak jezdza ubrani motocyklisci w Afryce, we Wloszech w Hiszpanii czy
    > Porttugalii, albo w Grecji Turcji czy Jugoslawi ?

    Jugoslawii? To gdzies kolo Czechoslowacji czy troche dalej? ;)
    Czerwiec 2009, Stambul, temperatura ~20 stopni. My, grupa przyjezdnych
    (pieszo), krotkie gacie i T-shirty. Skuterzysci i motocyklisci zakutani w
    ciuchy, motokoce i mufy nakladane na manetki. Czoperow nie widzialem wiec
    nie wiem czy mieli jeszcze zimowe frendzle.
    Inna rzecz ze teraz to raczej pontony/lodki. Offtopiczne wyrazy wspoczucia.

    weFAQ&v=qvj

  • 33. Data: 2009-09-10 14:08:04
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisal w wiadomosci

    > Czerwiec 2009, Stambul, temperatura ~20 stopni. My, grupa przyjezdnych
    > (pieszo), krotkie gacie i T-shirty.

    Teraz w Warszawie jest troche po 16 i ponad 20 stopni C. A niektorzy sie
    dziwia ze ludziki na motorowerach w podkoszulkach lataja :)

    > Skuterzysci i motocyklisci zakutani w
    > ciuchy, motokoce i mufy nakladane na manetki.

    Bo im jeszcze z pietnascie stopni brakowalo do lata :)

    pozdrawiam, Leszek