  • 1. Data: 2009-09-08 23:07:29
    Temat: obejma tłumika...
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    ...wzięła się i pękła ;(( sama.

    jakoś powiązałem to na druty i taśmę, jeszcze jedno ucho trzyma, ale nie
    wiem ile ta prowizorka przetrzyma.
    Jak w temacie, szukam obejmy do tłumika IXIL, na allegro nie ma nic takiego,
    w sklepie też nic... gdzie można to dorwać? wystarczy by była odpowiedniej
    średnicy i dość ładnie wyglądała ...

  • 2. Data: 2009-09-09 07:12:49
    Temat: Re: obejma tłumika...
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "metalbeast" <p...@-...pl> wrote in message
    > ...wzięła się i pękła ;(( sama.

    Chodzi Ci o taka obejme, ktora na tym zdjeciu jest tylko jedna?

    http://www.motorcycle-superstore.com/productimages/O
    G/2007_Harris_Oval_Titanium_Race_Dual_Slip-On_Exhaus
    t_(High_Mount).jpg

    Nie rozumiem jak moze Ci jeszcze jedno ucho trzymac, ale mniejsza z tym...
    proponuje sobie dorobic taka obejme z plaskownika, albo blachy. Brak Ci
    umiejetnosci/narzedzi (czyli nozyc do blachy, pilki do metalu, wiertarki i
    mlotka) to poszukaj jakiegos rzemieslnika w Twojej okolicy. To nie powinno
    byc zbyt trudne.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 3. Data: 2009-09-09 08:00:15
    Od: Ditron <d...@w...pl>

    On 9 Wrz, 01:07, "metalbeast" <p...@-...pl> wrote:

    zdaje sie ze mam taka obejme
    Zobacze dopiero w weekend i dam znać.

  • 4. Data: 2009-09-09 09:32:28
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > Chodzi Ci o taka obejme, ktora na tym zdjeciu jest tylko jedna?
    >
    > http://www.motorcycle-superstore.com/productimages/O
    G/2007_Harris_Oval_Titanium_Race_Dual_Slip-On_Exhaus
    t_(High_Mount).jpg

    tak, to jest dokładnie to, tylko że pełna, szeroka, niklowana.

    > Nie rozumiem jak moze Ci jeszcze jedno ucho trzymac, ale mniejsza z tym...
    > proponuje sobie dorobic taka obejme z plaskownika, albo blachy. Brak Ci

    no poprostu obejma ma na obu końcach otwory na śrubę. tworzą one uszy które
    ściska podkładka i niestety od wewnątrz pękło zaraz poniżej otworu na
    zgięciu. Sam nie chce tego dorabiać, bo nie będzie wyglądało. Owszem blaszka
    gruba nie jest i gdybym dorwał taką samą poniklowaną to może jeszcze bym się
    skusił.
    A może da rade to pospawać? Choć ta cienka blaszka może tego nie
    wytrzymać...

    blaszka pękła od wibracji, widać że materiał puścił bo krawędź jest
    poszarpana

  • 5. Data: 2009-09-09 09:35:51
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    >zdaje sie ze mam taka obejme
    >Zobacze dopiero w weekend i dam znać.

    chodzi mi o takie coś: (wygrzebałem foto)
    http://www.master.pl/~psych/moto/16-10/07.JPG

  • 6. Data: 2009-09-09 10:19:42
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    > niestety od wewnątrz pękło zaraz poniżej otworu na zgięciu.

    Aaaa... to teaz kumam.

    > Sam nie chce tego dorabiać, bo nie będzie wyglądało. Owszem blaszka gruba
    > nie jest i gdybym dorwał taką samą poniklowaną to może jeszcze bym się
    > skusił.

    Jakbys dorwal poniklowana, to pewnie bys brzydko porysowal;) Z nierdzewki
    byloby lepiej. Poza tym wygladaloby - zadna filozofia cos takiego zrobic.

    > A może da rade to pospawać? Choć ta cienka blaszka może tego nie
    > wytrzymać...

    Raczej mala szansa. Poza tym jak to bedzie wygladac?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 7. Data: 2009-09-09 10:25:28
    Od: Ditron <d...@w...pl>

    On 9 Wrz, 11:35, "metalbeast" <p...@-...pl> wrote:

    > chodzi mi o takie coś: (wygrzebałem
    foto)http://www.master.pl/~psych/moto/16-10/07.JPG

    heh :) no identycznej to nie mam, jest troche insza.
    liczy sie obwod tlumika=obejmy - podam w weekend

  • 8. Data: 2009-09-09 12:11:44
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Ivam pisze:
    > zadna filozofia cos takiego zrobic.

    Nieno... Jasne. Wystarczy miec krawedziarke (chocby reczna) i walcarke
    do blach. Reszta to pikus :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 9. Data: 2009-09-09 18:50:19
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Kuczu" <q...@g...com> wrote in message
    > Nieno... Jasne. Wystarczy miec krawedziarke (chocby reczna) i walcarke do
    > blach. Reszta to pikus :)

    Bez przesady... poza tym kto takich elementarnych narzedzi nie posiada;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 10. Data: 2009-09-15 19:58:39
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    >heh :) no identycznej to nie mam, jest troche insza.
    >liczy sie obwod tlumika=obejmy - podam w weekend

    w który weekend ?? narazie posklejałem na taśmę mc-gyvera i jezdzi