  • 1. Data: 2009-04-25 20:35:41
    Temat: Uchwyt do plazmy - nie ma jeszcze TV
    Od: "tadzik" <j...@o...pl>

    Witam,
    potrzebuje kupic i zamontowac uchwyt do TV, z tym ze nie mam jeszcze
    odbiornika wybranego i kupionego (musze to zrobic przed malowaniem scian).
    Telewizor to bedzie prawdopodobnie plazma ok. 37''. Pomieszczenie sypialnia.

    Czy moge prosic o polecenie jakiegos dobrego i praktycznego uchwytu? W
    internecie jest tego tak duzo, ze trudno samemu ocenic, kazdy zachwala
    swoje.
    Nie chce miec regulowanej odleglosci od sciany, wystarczy mi stala.
    Natomiast obrot plaszczyznach lewo/prawo i gora/dol jak najbardziej sie
    przyda.

    Z gory dziekuje za pomoc.

  • 2. Data: 2009-04-26 06:38:58
    Temat: Re: Uchwyt do plazmy - nie ma jeszcze TV
    Od: gacek <g...@w...pl>

    tadzik wrote:
> [...]
    > Nie chce miec regulowanej odleglosci od sciany, wystarczy mi stala.
    > Natomiast obrot plaszczyznach lewo/prawo i gora/dol jak najbardziej sie

    ja uzywam:

    http://allegro.pl/item619283156_uchwyt_scienny_garan
    _ga4820_max_48_75kg.html

    i nie narzekam. Cena jest odpowiednia do kawalka blachy.

    kupowalem na allegro, dwa razy od tego sprzedajacego.

    gacek

  • 3. Data: 2009-04-26 08:50:03
    Od: "tadzik" <j...@o...pl>

    > http://allegro.pl/item619283156_uchwyt_scienny_garan
    _ga4820_max_48_75kg.html

    Regulacja z tego co widze tylko gora/dół.
    A ja bede mial TV troche z boku (nie w osi łóżka), musze miec mozliwosc
    rowniez lewo/prawo.

    Moge wydac troche wiecej ;)