  • 1. Data: 2009-04-23 16:35:37
    Temat: Re: Karta TV
    Od: "zeeltom" <z...@g...com>

    > Odbiera wizję tylko czarno-białą,co może być
    > przyczyną tego?

    Ustawiłeś system na karcie?

  • 2. Data: 2009-04-23 18:12:55
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "karuf" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam! zakupiłem kartę "WinFaST VC100 XP,
    > Odbiera wizję tylko czarno-białą,co może być
    > przyczyną tego?
    > Połączenie kablem S-Video osobny do Fonii,zgodne
    > ze schematem.

    A co podłączyłeś tym kablem s-video? Jak magnetowid VHS, to nie spodziewaj
    się kolorów.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 3. Data: 2009-04-23 18:31:18
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    karuf pisze:
    > "Wiewior" <j...@t...cy> wrote in message

    > Podłączyłem dekoder sat "Ferguson
    > RGB lub CVBS to jednakowo

    Jesteś pewien że masz ustawiony system kolorów PAL D/K na tej karcie a
    nie NTSC lub SECAM?

  • 4. Data: 2009-04-23 19:08:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "karuf" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam! zakupiłem kartę "WinFaST VC100 XP,
    > Odbiera wizję tylko czarno-białą,co może być
    > przyczyną tego?
    > Połączenie kablem S-Video

    Pewnie w odbiorniku odtwarzasz inny sygnał niż wysyłasz.
    Np. S-video zamiast composite lub odwrotnie.

  • 6. Data: 2009-04-24 03:04:06
    Od: "karuf" <k...@p...onet.pl>

    Wszystko zgodnie z opisem,jak-Analog Video,audio,
    Między innemi zmieniałem na różne ustawienia,równiez kable,ale nic z tego.
    Obraz jest czysty i bez szumówi bez "kolorów"

  • 7. Data: 2009-04-24 03:18:59
    Od: "karuf" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Wiewior
    > j...@t...cy
    > Kazde urzadzenie elektryczne dziala lepiej,
    karuf

  • 8. Data: 2009-04-24 03:38:54
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    karuf pisze:
    > Wszystko zgodnie z opisem,jak-Analog Video,audio,
    > Między innemi zmieniałem na różne ustawienia,równiez kable,ale nic z tego.
    > Obraz jest czysty i bez szumówi bez "kolorów"
    \
    ustawienia nakladki video w sterowniku karty graficznej.\

    Jingiel