  • 131. Data: 2010-01-26 21:43:09
    Temat: Re: Ucieklem z miejsca obcierki parkinowej ...
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:22012010.158EDB97@budzik61.poznan.pl...

    > Nie zadałem pytan, jak wyzej, tylko wskazałem na bład w twoich
    > wypowiedziach.

    Jesteś aż tak bezczelny i głupi.
    Zgodnie z Twoją zasadą rozumowania potraktuj to jako wskazanie, że po prostu
    jesteś w błędzie.

    > widac poniosłes konsekwencje tego, iz przyjałes ten ton dyskusji :)

    A Ty jesteś katem, który ma prawo mnie karać ?
    Wybacz, ale to Ty masz problem z samym sobą.
    Przestań się oszukiwać.

    > no widzsz, to teraz dodajesz jeszcze "gapowe" czyli widzisz, ze człowiek
    > nie jest maszyną i zwyczajnie może popełnić błąd.
    > Według ciebie to jest głupota? Czy moze ludzka natura.

    Jeżeli ktoś łamie prawo, robi to świadomie i z premedytacją wiedząc jakie
    jak nakazuje prawo, a do tego lansuje swoją postawę publicznie to robi to z
    głupoty.

    > Nie chce rozpoczynac jakiegos wielkiego flejma, powiem wiec jeszcze tylko
    > temacie, ze az zazdroszcze ci idealistycznego podejscia - niestety sam
    > pozbyłem sie go jakis czas temu i troche za tym tesknie.

    Nie jestem idealistą, bo i mnie się zdarza łamać przepisy PoRD w sposób
    nieświadomy czy też świadomy, ale nie jestem idiotą, który usprawiedliwia
    swoje błędy i słabości głupotą przepisów, a przestrzegających przepisy
    nazywaja idiotami oraz lansuje złe postawy i zachowania na publicznych
    forach.

    > po co prosiłes aby udzielał odpowiedzi na pytanie, na ktore odpowiedz
    > znasz?
    > BTW widac "chamskie" moze miec bardzo rozne znaczenie...

    Bo chciałem się dowiedzieć, czy jest świadomy swojej niewiedzy lub swojej
    głupoty, bo wczesniej sam przyznał, że nie była to nieuwaga i gapowe.

  • 132. Data: 2010-01-26 23:58:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jesteś aż tak bezczelny i głupi.
    > Zgodnie z Twoją zasadą rozumowania potraktuj to jako wskazanie, że po
    > prostu jesteś w błędzie.

    argumentowi "bo tak" zawsze przeciwstawiam argument "bo nie".
    reasumujac - ty jestes głupi.

    BTW wróciłeś z sylwestra?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ("""""""""")

  • 133. Data: 2010-01-27 15:39:11
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:26012010.052DDFF0@budzik61.poznan.pl...

    > argumentowi "bo tak" zawsze przeciwstawiam argument "bo nie".
    > reasumujac - ty jestes głupi.

    Widzę, że lubisz samemu sobie podkładać nogę :)

  • 134. Data: 2010-01-27 17:57:33
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Jest jeszcze cos takiego jak umyslne zachowanie/zla wola.
    > Ja tego nie zrobilem z podawanych przez Ciebie pobudek.
    > Po prostu spekalem.
    > Mozesz wierzyc, nie musisz.

    Ani Cie nie oskarżam ani nie chwalę. Przypadkowo wpadłeś na całkiem niezłe
    rozwiązanie.

  • 135. Data: 2010-01-27 17:57:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Widzę, że lubisz samemu sobie podkładać nogę :)

    pokretna logika
    chodzi oczywiscie o siłe arumentu a nie o zestawienie przeciwnosci.
    EOT.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 136. Data: 2010-01-27 18:35:12
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:27012010.00338665@budzik61.poznan.pl...

    > pokretna logika

    Masz rację. Taką właśnie logiką się kierujesz.

    > chodzi oczywiscie o siłe arumentu a nie o zestawienie przeciwnosci.

    Jak widzisz zastosowałem dokładnie Twoją logikę oraz Twój sposób
    argumentowania.
    O dziwo, teraz już Ci się to przestało podobać. Jak widać kierujesz się
    metodą Kalego.

    > EOT.

    Racja. Dalsza dyskusja na tym poziomie to strata czasu.

  • 137. Data: 2010-02-05 09:52:54
    Od: "kazia666" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czabu <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Proponuję wizytę u psychologa. Wysłucha, poradzi...
    >
    > A już tak poważnie. Ciekawy jestem, czy jakbyś przyhaczył człowieka, to
    > zachowałbyś się podobnie... Jak masz taką słabą psychikę, to istnieje taka
    > możliwość. Wtedy też będziesz pół godziny się zastanawiał jak postąpić?
    Nie
    > zrozum mnie źle, ale skoro sam piszesz, że to było silniejsze od Ciebie,
    > zastanawiałeś się nad takim scenariuszem? Mnie by takie zdarzenie, dało
    > mocno do myślenia...
    >
    > Pozdrawiam
    > Czabu

    Chłopie, co Ty porównujesz? Ilu kierowców ucieka z "miejsca obcierki" bez
    jakichkolwiek wyrzutów sumienia i od razu zapomina o całym zdarzeniu? Mój
    samochód został pięknie obtarty na parkingu pod moim miejscem pracy. Szkoda:
    niecałe 5 tys. zł - do wymiany jedne drzwi i drugie do lakierowania. Dzięki
    Bogu, że mam AC... Myślisz, że winowajca nie śpi po nocach?