  • 1. Data: 2012-01-28 15:23:34
    Temat: Uczcie się przepisów i nie dajcie wymiśkować
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Niedawno na zupełnie pustej drodze pozwoliłem sobie z zawrócenie mimo,
    że był zakaz. Nie było nakazu jazdy prosto.
    Sympatyczne misie w tym czasie wypatrzyły mnie zza przystanku, gdzie
    pracowali nad poprawą bezpieczeństwa ruchu i nagrodzili pięcioma
    punktami i stówką mandatu. Teraz czytam i widzę, że to się kupy nie
    trzyma, bo napisali art. 92 k.w. w związku z par. 22 p. 5 pord a tam
    jest co innego, bo dotyczy używania kierunkowskazów.
    Wogóle nie mogę znaleźć, że za zawracanie na zakazie są jakiekolwiek
    punkty.
    Biorąc pod uwagę naganność i wysoką szkodliwość mojego ohydnego czynu
    nawet jeżeli miało to miejsce na zupełnie pustej drodze proszę Was
    Koledzy: uczcie się przepisów, żeby w razie czego nie zostać jeleniem.
    z harcerskim pozdrowieniem
    Jacek

    PS
    Polecam też lekturę tego:
    Art. 1. k.w.
    § 1. Odpowiedzialności za wykroczenie podlega ten tylko, kto popełnia
    czyn społecznie szkodliwy, zabroniony przez ustawę obowiązującą w czasie
    jego popełnienia pod groźbą kary aresztu, ograniczenia wolności, grzywny
    do 5.000 złotych lub nagany.

  • 2. Data: 2012-01-29 21:30:55
    Temat: Re: Uczcie się przepisów i nie dajcie wymiśkować
    Od: "kajus44" <k...@i...pl>

    Jacek wrote:
> [...]
    > nawet jeżeli miało to miejsce na zupełnie pustej drodze proszę Was
    > Koledzy: uczcie się przepisów, żeby w razie czego nie zostać jeleniem.

    To napisz też do policjantów żeby się pouczyli, bo debile sami nie wiedzieli
    za co Ci dać mandat. A raczej jakie to są paragrafy i tak dalej. Ciesz się,
    że nie wystawili za sutenerstwo z KK :)

  • 3. Data: 2012-01-30 09:10:37
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2012-01-28 15:23, Jacek pisze:
    > Niedawno na zupełnie pustej drodze pozwoliłem sobie z zawrócenie mimo,
    > że był zakaz.

    Biorąc pod uwagę, że w jednym prostym zdaniu strzelasz 2 byki, to nie
    dziwota, że nie rozumiesz przepisów.

  • 4. Data: 2012-01-30 16:26:48
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-01-30 09:10, Robson pisze:

    > Biorąc pod uwagę, że w jednym prostym zdaniu strzelasz 2 byki, to nie
    > dziwota, że nie rozumiesz przepisów.
    Pokaż mi te 2 byki, ale proszę - "łopatologicznie" żebym mógł to pojąć
    moim małym rozumkiem.

    Jacek

  • 5. Data: 2012-01-31 11:35:08
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2012-01-30 16:26, Jacek pisze:

    > Pokaż mi te 2 byki, ale proszę - "łopatologicznie" żebym mógł to pojąć
    > moim małym rozumkiem.
    >
    > Jacek

    Proszę:
    1. "pozwoliłem sobie z zawrócenie".
    2. "zawrócenie mimo, że był zakaz" - "mimo że" jest spójnikiem
    zestawionym, przecinek powinien być przed "mimo".

  • 6. Data: 2012-02-03 13:52:43
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-01-31 11:35, Robson pisze:
    > Proszę:
    > 1. "pozwoliłem sobie z zawrócenie".
    > 2. "zawrócenie mimo, że był zakaz" - "mimo że" jest spójnikiem
    > zestawionym, przecinek powinien być przed "mimo".
    Dziękuję i chylę czoła przed Twoją dociekliwością.
    Jacek