  • 1. Data: 2012-01-28 18:52:31
    Temat: Efekty debilnego protestu kierowców
    Od: to <t...@i...pl>

    "Sześć osób zostało rannych w wyniku zderzenia pięciu samochodów, do
    którego doszło w sobotę po południu w Mysłowicach - poinformowała śląska
    policja. Zderzyło się pięć samochodów. Rannych zostało pięć a nie - jak
    wstępnie podawała policja - sześć osób. - Wśród rannych jest dwoje dzieci
    w wieku 8 i 11 lat - poinformował PAP asp. szt. Ryszard Padewski z
    mysłowickiej komendy policji.

    Ze wstępnych ustaleń policji wynika, że jeden z kierujących samochodem
    osobowym nie dostosował prędkości do warunków panujących na drodze i
    najechał na inny samochód. - W wyniku tego samochody zaczęły wpadać na
    siebie - tłumaczył Padewski."

    http://wiadomosci.wp.pl/martykul.html?wid=14206318&

    Ciekawe, czy faktycznie kierowcy 4 aut nie zauważyli protestujących
    wariatów i się w nich wpieprzyli, czy może jechali normalnie, a któryś z
    protestantów nieudolnie ich przyblokował. Ktoś wie coś więcej?

  • 2. Data: 2012-01-28 18:55:34
    Temat: Re: Efekty debilnego protestu kierowców
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    Debilny to jest ten artykuł, którego tytuł ma się nijak do treści.

    --
    venioo -> GG:198909
    Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

  • 3. Data: 2012-01-28 19:05:42
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@d...las>

    Rynce opadli! Patrzcie co - to napisał :-) :
> [...]
    >
    > Ze wstępnych ustaleń policji wynika, że jeden z kierujących samochodem
    > osobowym nie dostosował prędkości do warunków panujących na drodze i

    Miał tekturę zamiast szyby?
    I nie weksluj, poożyteczny dziadu, protest jest jak najbardziej słuszny.
    --
    Najdziwniejsze życie jakie kiedykolwiek znałem
    [pl.pregierz] !delete from Ghost

  • 4. Data: 2012-01-28 20:07:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-01-2012 19:05, Maurycy Poszepszyński pisze:
    > I nie weksluj, poożyteczny dziadu, protest jest jak najbardziej słuszny.

    W takiej formie co najwyżej idiotyczny.

    --
    Paweł

  • 5. Data: 2012-01-28 20:11:43
    Od: "pavellz" <P...@a...net.pl>

    > Miał tekturę zamiast szyby?
    > I nie weksluj, poożyteczny dziadu, protest jest jak najbardziej słuszny.

    Odnośnie przyczyn protestu - zgadzam się, ale forma była wybitnie
    idiotyczna.
    Dziś dzięki protestowi dałem dodatkowo zarobić ok. 25 złotych koncernom
    paliwowym, dodatkowo stymulując popyt na paliwo i zapewne bardziej wpływając
    na wzrost niż spadek cen paliwa.

    Dodam, że najbardziej ucierpiało na tym proteście moje roczne dziecko,
    które z racji na brak miejsc postojowych na zakorkowanej DK7 niestety
    ani nie mogło zostać przewinięte ani nakarmione.
    Jakby tego było mało - przez protest bez zatrzymania przemknęło
    auto BORu z jakimś vipem w środku, więc panowie - w kogo wy tak naprawdę
    uderzacie tymi protestami, bo trochę mi to przypomina protesty samoobrony
    blokującej drogi, zgodnie z zasadą - nam się należy, a reszta niech cierpi.

    Pzdr
    Paweł

  • 6. Data: 2012-01-28 20:14:09
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2012-01-28 19:05, Maurycy Poszepszyński pisze:

    > Miał tekturę zamiast szyby?
    > I nie weksluj, poożyteczny dziadu, protest jest jak najbardziej słuszny.

    nie odpisuj mu to to trol, tak jak i DoQ, tylko sie ciesza z tych
    waszych flejmow prowokatorzy

    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 7. Data: 2012-01-28 20:14:54
    Od: to <t...@i...pl>

    begin pavellz

    > bo trochę mi to przypomina protesty samoobrony blokującej drogi, zgodnie
    > z zasadą - nam się należy, a reszta niech cierpi.

    Nie, nie, to jest tak, jakby członkowie Samoobrony przykuli się do swoich
    kombajnów na własnych polach. Zdecydowanie wyższy stopień idiotyzmu.

  • 8. Data: 2012-01-28 20:25:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-01-2012 20:14, to pisze:
    > Nie, nie, to jest tak, jakby członkowie Samoobrony przykuli się do swoich
    > kombajnów na własnych polach. Zdecydowanie wyższy stopień idiotyzmu.

    Albo właściciele domów ogrzewanych gazem w ramach protestu pootwierali
    szeroko okna przy -15stC

    --
    Paweł

  • 9. Data: 2012-01-28 20:27:11
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2012-01-28 18:52, to pisze:

    Poczekaj, to dopiero początek przebudzenia narodu. Nie bój nic,
    pojedziesz na dupie razem ze swoim Tuskiem i jego lemingami :)

    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 10. Data: 2012-01-28 20:33:12
    Od: pedro <p...@o...pl>

    W dniu 2012-01-28 20:14, to pisze:
    > begin pavellz

    > Nie, nie, to jest tak, jakby członkowie Samoobrony przykuli się do swoich
    > kombajnów na własnych polach. Zdecydowanie wyższy stopień idiotyzmu.

    Ja jestem Ciekaw czy będziesz tą samą płytę grał jak ceny żywności
    poszybują w górę tak jak cukier i paliwo. Brak konkurencji powoduje
    niepohamowany wzrost cen. Najpierw wykończyć a później dopierdolić grubą
    cenę.
    i... wtedy nie będzie słodkiego pierdolenia o pampersach nie
    wymienionych w podróży, tylko co dać gówniarzowi jeść;/