  • 1. Data: 2010-02-02 21:48:07
    Temat: Ujemne marginesy - jak to rozumieć?
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    Hej,

    Mam problem z interpretacją ujemnych marginesów. Czy ktoś z Was mógłby dać
    mi link do jakiegoś artykułu na ten temat lub w paru zdaniach wyjaśnić
    kwestię? Pełno w Googlach widziałem przykładów implementacji, a żadnego
    kursu. Zależy mi na zrozumieniu jak wpływają one na box-model.

    I tak np. o ile lewy ujemny margines przesuwa BOX w lewo zachowując jego
    szerokość a dodatni lewy margines - w prawo, to jak działa ujemny prawy
    margines? Czy powoduje on, że prawy element zachodzi na lewy o tą wartość?
    Jeśli tak, to jaka jest szerokość elementu z ujemnym prawym marginesem?
    Mniejsza?

    Jak interpretować ujemne procentowe marginesy? Względem czego są one
    liczone?

    Czy paddingi też mogą być ujemne? Jeśli tak, to jak to działa?