  • 1. Data: 2010-02-01 16:52:29
    Temat: Wyswietlanie rozmiaru pliku (FF3.6)
    Od: Przemek Kramarczyk <p...@g...com>

    Witam

    Podczas pobierania przez http plikow binarnych firefox czasem
    rozpoznaje rozmiar plikow, a czasem nie. To drugie objawia sie ze
    "time remaining: unknown". Czy to wina firefoksa, czy tez ustawien
    serwera, a jezeli tak to jakich?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-02-01 19:41:16
    Temat: Re: Wyswietlanie rozmiaru pliku (FF3.6)
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Mon, 01 Feb 2010 16:52:29 -0000, Przemek Kramarczyk

> [...]
    > rozpoznaje rozmiar plikow, a czasem nie. To drugie objawia sie ze
    > "time remaining: unknown". Czy to wina firefoksa, czy tez ustawien

    Serwer musi wysyłać nagłówek Content-Length. Czasem lamerzy piszą sobie
    własny serwer-w-serwerze (zabezpieczanie downloadów w PHP itp.) i
    zapominają o tym nagłówku.

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");

  • 3. Data: 2010-02-02 09:24:56
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    Uzytkownik "Przemek Kramarczyk" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > rozpoznaje rozmiar plikow, a czasem nie. To drugie objawia sie ze
    > "time remaining: unknown". Czy to wina firefoksa, czy tez ustawien

    Mi bardzo podobny objaw wystepuje gdy mam wlaczony program antywirusowy z
    firewallem (Kaspersky Internet Security).Do tego pojawiaja sie pod FF inne
    problemy: czasem pliki sa tylko niektóre cacheowane i po kazdym odswiezeniu
    coraz mniej, czasem niektóre z nich nie sa wyswietlane a po kolejnych
    odswiezeniach widac ich coraz mniej. Gdy zatrzymam KIS, to wszystko wraca do
    normy. Tylko pod FF to obserwuje.