    From: WebCM <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Uniwersalne style CSS dla wszystkich przycisków
    Date: Tue, 24 Aug 2010 03:20:41 -0700 (PDT)

    Chcę nadać wszystkim przyciskom typu SUBMIT kolor niebieski, a zwykłym
    przyciskom pomarańczowy. Jak to zrobić? Na razie przychodzi mi kilka
    idei:

    1. Klasy z atrybutami

    input[type=submit]
    input[type=button]

    Nie zadziała w IE 6 i pojawią się zwykłe przyciski

    2. <button> zamiast <input>

    Cwany jestem, co? Jednak w IE 6 istnieje inny bug

    <button name="x" value="y">z</button>
    <button name="a" value="b">c</button>

    IE 6 nie uznaje atrybutu VALUE w <button> - to można przeboleć.
    Niestety, do serwera trafią wszystkie przyciski <button> z formularza,
    a nie tylko ten, który został naciśnięty!

    3. Nazwać kontenery nadrzędne

    <input type="submit" />
    <input type="button" />

    Sposób mniej uniwersalny, ale to jest jakieś wyjście

    4. Klasy dla konkretnych przycisków

    <input type="submit" class="submit" />
    <input type="button" class="normalButton" />

    Najmniej uniwersalny, trzeba pamiętać o klasach.

    5. Inny sposób? Jaki?

    Za bardzo kombinuję.

    Który sposób najlepszy? Znacie lepszy? Zależy mi na szybkości
    renderowania strony w przeglądarkach. Może powinienem zrezygnować z
    ustawianiem obrazka dla wszystkich buttonów i submitów?