  • 1. Data: 2016-07-01 08:37:45
    Temat: Urlopowo: z wawy do władka A1 czy 7?
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    Wedle mojej wiedzy 7ka jest nieco rozkopana - tylko nie wiem czy już
    jest czy ma być. Lepiej 7ką czy nadłożyć drogi ale ciąć autostradą?
    Wjazd na jedno i drugie mam w zbliżonym dystansie więc to pomijamy.

    mgut

  • 2. Data: 2016-07-01 08:48:25
    Temat: Re: Urlopowo: z wawy do władka A1 czy 7?
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-07-01 o 08:37, sirapacz pisze:
    > Wedle mojej wiedzy 7ka jest nieco rozkopana - tylko nie wiem czy już
    > jest czy ma być. Lepiej 7ką czy nadłożyć drogi ale ciąć autostradą?
    > Wjazd na jedno i drugie mam w zbliżonym dystansie więc to pomijamy.

    Ja wybieram A1, nie ma to jak jak pusta, równa droga. Nie wiem jak teraz
    7ka ale nie obwodnic każdej wioski czy miasteczka na pewno nie ma więc
    trzeba jechać wolniej, do tego misiaczki na pewno będą polować na
    urlopowiczów.

    Przy okazji jak nie chcesz stać przed samym władkiem 2h to ucieknij na
    drogę gruntową.

    https://goo.gl/maps/BrGybzM98zF2

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2016-07-01 09:07:00
    Od: twistedme <t...@o...pl>

> [...]
    > jest czy ma być. Lepiej 7ką czy nadłożyć drogi ale ciąć autostradą?
    > Wjazd na jedno i drugie mam w zbliżonym dystansie więc to pomijamy.

    A kiedy jedziesz? Bo jak po Openerze (trwa do soboty 2.07), to mogę
    podać Ci ładny skrót w Gdyni przez Obłuże/Pogórze, żebyś ominą
    zakorkowaną Rumię po zjeździe z Obwodnicy. Ale jutro chyba jeszcze nie
    ma co się tam pchać.

  • 4. Data: 2016-07-01 10:28:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    >Ja wybieram A1, nie ma to jak jak pusta, równa droga.

    Z godzinna kolejka do kasy :-)

    J.

  • 5. Data: 2016-07-01 10:48:31
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-07-01 o 10:28, J.F. pisze:

    > Z godzinna kolejka do kasy :-)

    Nie miałem, może dla tego że zawsze jechałem z poniedziałek :) 5-10 min
    stania :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2016-07-01 11:05:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Z godzinna kolejka do kasy :-)

    Hehe. Jak nie kijem go to pałą. Uroki życia w Polsce A.

    --
    jak się człowiek śpieszy to lakiernik się cieszy

  • 7. Data: 2016-07-01 11:11:42
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    > podać Ci ładny skrót w Gdyni przez Obłuże/Pogórze, żebyś ominą
    > zakorkowaną Rumię po zjeździe z Obwodnicy. Ale jutro chyba jeszcze nie

    dopiero sierpień ale wole miec juz w glowie poukladane bo przed urlopem
    bedzie bieganina w pracy więc nie bede mial na to czasu:)

  • 8. Data: 2016-07-01 12:59:02
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2016-07-01 11:05:27 niejaki PiteR napisał:

    > Hehe. Jak nie kijem go to pałą. Uroki życia w Polsce A.

    nie tylko w polsce

    parę lat temu, w sezonie, autostradą gdzies między wenecją a veroną
    jechałem nie całe 30 minut a w kolejce do bramek wyjazdowych stałem
    godzinę i 40 minut

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 9. Data: 2016-07-01 13:06:58
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-07-01 o 11:11, sirapacz pisze:

    > dopiero sierpień ale wole miec juz w glowie poukladane bo przed urlopem
    > bedzie bieganina w pracy więc nie bede mial na to czasu:)

    To ja bym pojechał (i zawsze raczej jadę) tak:

    http://tinyurl.com/jdozg8h

    Trasa nie jest momentami najlepsza, ale jak korek jest z Cisowej do
    samej Redy, to i tak będziesz 10x szybciej :)

  • 10. Data: 2016-07-01 13:14:37
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-07-01 o 13:06, twistedme pisze:

    > To ja bym pojechał (i zawsze raczej jadę) tak:
    >
    > http://tinyurl.com/jdozg8h
    >
    > Trasa nie jest momentami najlepsza, ale jak korek jest z Cisowej do
    > samej Redy, to i tak będziesz 10x szybciej :)

    Jechałem tą trasą 2-3 lata temu i kiepsko wspominam ten odcinek, droga
    wąska, często nie ma jak wyprzedzić zawalidrogi typu traktor. Może
    miałem pecha bo akurat deszczyk padał ale tą trasą jechałem strasznie
    długo i żałowałem że ją wybrałem.

    Za to bardzo mi się podobał ten skrót:

    https://goo.gl/maps/njfk1kDSdHs

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl