  • 11. Data: 2010-03-09 09:49:54
    Temat: Re: Ustalenie regionu
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <S...@T...MUCH.SPAM.com>

    > Z chęcią dowiem się czegoś więcej, jeśli masz coś mądrego do powiedzenia w
    > tym względzie.

    Szukać każdy może, co najwyżej nie może podzielić się wynikami tego szukania

  • 12. Data: 2010-03-09 18:17:23
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik Tomasz Wójtowicz napisał:

    > Z chęcią dowiem się czegoś więcej, jeśli masz coś mądrego do powiedzenia
    > w tym względzie.

    Zgaduję, że może chodzić o słowo "wiarygodnego".

  • 13. Data: 2010-03-09 21:30:51
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@T...MUCH.SPAM.com>

    niusy.pl pisze:

    > Szukać każdy może, co najwyżej nie może podzielić się wynikami tego
    > szukania

    Tylko mnie zastanawia, jaki jest zakres legalnego szukania. Bo w czasach
    dial-upu łupanego problemem były IP dynamiczne dla 0202122. Mówię tu o
    takich wandalizmach, które nie podpadały pod prokuratora, typu
    floodowanie forów albo irca. Co z tego, że mieliśmy IP sprawcy, skoro
    tepsa bez nakazu prokuratora nie ujawniała kto w danej chwili używał
    tego IP.

  • 14. Data: 2010-03-10 18:57:09
    Temat: Re: [NTG][OT]Re: Ustalenie regionu
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba brum napisała na pl.misc.telefonia:

    > spotkales sie osobiscie z takim zachowaniem ?

    Tak, choć tutaj sprawa rozbiła się o to, że niby z zagranicą nie będą
    walczyć. Nawet nie zechcieli przyjrzeć się sprawie, czy to rzeczywiście
    z zagranicy przyszło. Chodzi o sławny wyciek danych osobowych:
    http://przelewy24.pl/wykorzystanie_logotypu_w_akcji_
    mailingowej.htm
    Do Poznania przecież specjalnie nie pojadę.

    Marcin Kocur