  • 1. Data: 2013-02-15 10:08:24
    Temat: Uwaga Pirat - jestem za ;-)
    Od: DoQ <d...@g...com>

    Oglądałem jakąś powtórkę, policja zorganizowała akcję nastawioną na
    pieszych i ich przechodzenie po przejściu na czerwonym.
    Niektóre piesze zgrywusy spodziewały się ewidentnie upomnienia albo 5
    dych mandatu, a tu ups.. taryfikator, 250PLN albo sąd. Za jednym
    zamachem wykosili grupę chyba z 10 osób, czyli zarobili 2,5k od ręki -
    łatwa kasa:)

    Jestem jak najbardziej za, szkoda że do tego trzeba specjalnych akcji...

    Pozdr.

  • 2. Data: 2013-02-15 11:05:46
    Temat: Re: Uwaga Pirat - jestem za ;-)
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2013-02-15 10:08, DoQ pisze:
> [...]
    > łatwa kasa:)
    >
    > Jestem jak najbardziej za, szkoda że do tego trzeba specjalnych akcji...

    super, to niech też ustawią się na jakiś długich światłach i koszą za
    postój z właczonym silnikiem powyżej 2 minut i to wszystkich jak leci.

  • 3. Data: 2013-02-15 11:08:43
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-02-15 11:05, komar pisze:
    > super, to niech też ustawią się na jakiś długich światłach i koszą za
    > postój z właczonym silnikiem powyżej 2 minut i to wszystkich jak leci.

    A podasz podstawę prawną do takiego koszenia, czy wydłubałeś ten pomysł
    nosa?

  • 4. Data: 2013-02-15 11:11:23
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > super, to niech też ustawią się na jakiś długich światłach i koszą za
    > postój z właczonym silnikiem powyżej 2 minut i to wszystkich jak leci.

    Przechodzisz na czerwonym? To życzę Ci aby przypierdolił w Ciebie jakiś duży
    pojazd.

  • 5. Data: 2013-02-15 11:20:14
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-02-15 10:08, DoQ pisze:
    > Jestem jak najbardziej za, szkoda że do tego trzeba specjalnych akcji...

    Aktualnie rzecznik Policji opowiadał że właśnie zajmują się pieszymi.
    Też jestem za. Im większa część narodu doświadczy dojenia tym prędzej
    się to skończy. Albo pogonią opresyjny aparat albo wszyscy nauczą się
    przestrzegać _każdego_ przepisu i nie będzie narzekania :-)

  • 6. Data: 2013-02-15 11:24:59
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-02-15 11:11, BaX pisze:

    > Przechodzisz na czerwonym? To życzę Ci aby przypierdolił w Ciebie jakiś
    > duży pojazd.

    250 zł to sporo pieniędzy dla dużej części społeczeństwa. Kara za
    sprinty na czerwonym winna być, częste kontrole winny być. Maks mandat
    100 zł, po 3 złapaniach w ciągu roku, obowiązkowe badania
    psychiatryczne, szkolenie z konsekwencji i prace społeczne -> na ten
    przykład pomalowanie kamienicy. 250 zł dla kogoś kto zarabia 1200 na
    kasie to spora nienawiść do służb które winny być przyjacielem obywatela.

  • 7. Data: 2013-02-15 11:28:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-02-15 11:11, BaX wrote:

    > Przechodzisz na czerwonym?

    Tak.

    > To życzę Ci aby przypierdolił w Ciebie jakiś
    > duży pojazd.

    A ja ci życzę dużo szczęścia i żebyś żył długo.

    Shrek.

  • 8. Data: 2013-02-15 11:30:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > łatwa kasa:)
    >
    > Jestem jak najbardziej za, szkoda że do tego trzeba specjalnych akcji...

    A ja jestem za tym, aby przechodzenie na czerwonym nie było karalne,
    jeśli nie wymusza się pierwszeństwa na pojazdach.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2013-02-15 11:32:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 15 Feb 2013 10:08:24 +0100, DoQ

    > Jestem jak najbardziej za, szkoda że do tego trzeba specjalnych akcji...

    W Danii mają fajnie -- mandatu nie dostaje się za wejście na przejście przy
    czerwieni, tylko dopiero za ew. sprowadzenie na siebie niebezpieczeństwa
    podczas przechodzenia na czerwonym. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 10. Data: 2013-02-15 11:35:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 15 Feb 2013 11:11:23 +0100 osobnik zwany BaX napisał:

    > Przechodzisz na czerwonym? To życzę Ci aby przypierdolił w Ciebie jakiś
    > duży pojazd.

    oczywiście, że przechodzę. I uważam. Podobnie jak na zielonym bo może się
    trafić taki "miszcz" jak Ty.
    Jakoś na całym swiecie jest to dopuszczone, podobnie jak przechodzenie
    poza przejściami dla pieszych.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?