  • 51. Data: 2021-01-10 19:36:19
    Temat: Re: Uwaga idzie nowe - bateria magnezowa!!!
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.01.2021 o 19:02, T. pisze:

    > To nie jest szczyt możliwości - kiedyś, 100 lat temu na tej grupie
    > zadałem pytanie, jakie wycieraczki warto kupić. Ktoś odpisał, że po co
    > całe wycieraczki - wystarczą same gumki. Następny odpisał - "no tak, z
    > gumką bezpieczniej" i dalej już poleciała dyskusja o rozmnażaniu :-)

    Raczej o nie rozmnażaniu;) No ale było "słowo do słowa" - a tu nie wiem
    jak on te kropki połaczył.

    --
    Shrek

  • 52. Data: 2021-01-10 22:02:58
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-01-10 o 19:36, Shrek pisze:

    > Raczej o nie rozmnażaniu;) No ale było "słowo do słowa" - a tu nie wiem
    > jak on te kropki połaczył.

    Jak w tym dowcipie - z czym się panu to kojarzy... :-)
    T.

  • 53. Data: 2021-01-11 09:20:36
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 10 Jan 2021 11:29:00 +0100, Shrek napisał(a):

> [...]

    Nawet tu żeś nakłamał. Coś mnie tknęło i sprawdziłem. Dla Tesli model S
    wychodzi 200 g/km a są obecnie oszczędniejsze/lepsze wozy, w których ten
    parametr wynosi 150 g/km.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 54. Data: 2021-01-11 17:32:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nawet tu żeś nakłamał. Coś mnie tknęło i sprawdziłem.

    A gdzie sprawdziłeś?

    > Dla Tesli model S
    > wychodzi 200 g/km a są obecnie oszczędniejsze/lepsze wozy, w których ten
    > parametr wynosi 150 g/km.

    Generalnie liczy sie 20kWh na 100. Tyle że 20kWh z samego akku, więc
    jeszcze plus vat.

    --
    Shrek