  • 1. Data: 2009-09-08 08:13:23
    Temat: Uzywane sprzety we Wroclawiu ?
    Od: " " <j...@W...gazeta.pl>

    Czesc,

    Jest gdzies we Wrocku jakis sprzedawca uzywanych moto ?
    Zeby chociaz mial przynajmniej kilka sprzetow do ogladniecia ?
    Bo jakos nie moge znalezc - albo zle szukam, albo tu jest
    totalna pustynia, jesli chodzi o kupno/sprzedaz motocykli.

    --
    pozdr
    janku

  • 2. Data: 2009-09-08 10:44:49
    Temat: Re: Uzywane sprzety we Wroclawiu ?
    Od: "Piotr S" <p...@y...com>

> [...]
    > Bo jakos nie moge znalezc - albo zle szukam, albo tu jest
    > totalna pustynia, jesli chodzi o kupno/sprzedaz motocykli.

    w Mirosławicach pod Wrocławiem jest Moto45, mają duży wybor uzywanych
    motocykli. Przynajmiej 30-40 sztuk.

    --
    pozdr.
    Piotr S.

  • 3. Data: 2009-09-08 10:50:58
    Od: " " <j...@N...gazeta.pl>

    > w Mirosławicach pod Wrocławiem jest Moto45

    A to widzialem, dzieki.
    Zdaje sie, ze z Wloch tylko sprowadzaja.
    Pisalem do nich wczesniej, ale bez odpowiedzi. Trza chyba
    bedzie sie przejechac, albo zadzwonic chociaz.

    --
    pozdr
    janku

  • 4. Data: 2009-09-08 11:07:24
    Od: "Piotr S" <p...@y...com>

    > A to widzialem, dzieki.
    > Zdaje sie, ze z Wloch tylko sprowadzaja.
    > Pisalem do nich wczesniej, ale bez odpowiedzi. Trza chyba
    > bedzie sie przejechac, albo zadzwonic chociaz.

    tak, moto mają z Włoch, najlepiej jest tam zadzwonić i się umówić.
    Więcej motocykli zobaczysz na Oldtimerbazar 20 września na Karmelkowej we
    Wrocławiu. Wspomniana firma też się tam wystawia.

    --
    pozdr.
    Piotr S.

  • 5. Data: 2009-09-08 11:14:12
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 8 Sep 2009 08:13:23 +0000 (UTC), j...@W...gazeta.pl
    napisał(a):

    > Czesc,

    Cześć.

> [...]
    > Bo jakos nie moge znalezc - albo zle szukam, albo tu jest
    > totalna pustynia, jesli chodzi o kupno/sprzedaz motocykli.

    Z tego mi przychodzi do głowy to Yamaha na Żegiestowskiej (zawsze coś
    tam u nich stało używanego), Sobótka (nie Wrocław, ale daleko nie jest -
    moto45.pl) i kiedyś widziałem handlarza, który wystawiał kilkanaście
    szt. sprzętów na terenie Archimedesa - ale nie wiem czy dalej tam
    egzystuje. I alledrogo z zawężeniem wyników - to chyba najskuteczniesza
    metoda.

    PS. Delimiter masz nieprawidłowy.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 6. Data: 2009-09-08 13:39:01
    Od: " " <j...@N...gazeta.pl>

    > PS. Delimiter masz nieprawidłowy.

    ale jak to ? przeca jest kreska kreska spacja
    chyba, ze to co dokleja gazeta tak bruzdzi

    --
    pozdr
    janku

  • 7. Data: 2009-09-08 17:35:14
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 8 Sep 2009 13:39:01 +0000 (UTC), j...@N...gazeta.pl
    napisał(a):

    > ale jak to ? przeca jest kreska kreska spacja
    > chyba, ze to co dokleja gazeta tak bruzdzi
    >
    > --
    > pozdr
    > janku

    A być może - Twojej 'autorskiej' sygnaturki mój czytnik już nie wycina.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 8. Data: 2009-09-08 17:37:08
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Seba pisze:
> [...]

    prawidłowy

    > A być może - Twojej 'autorskiej' sygnaturki mój czytnik już nie wycina.

    bo sie gubi na dwóch delimiterach. Normalne czytniki daja sobie z tym
    rade :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 9. Data: 2009-09-08 18:33:28
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    j...@W...gazeta.pl pisze:
    ...>8
    > Jest gdzies we Wrocku jakis sprzedawca uzywanych moto ?

    O ile wiem pare sztuk zawsze maja na Zwycieskiej:
    http://www.dugme.pl/

    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 10. Data: 2009-09-09 05:08:52
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 08 Sep 2009 19:37:08 +0200, Arni napisał(a):

    > bo sie gubi na dwóch delimiterach. Normalne czytniki daja sobie z tym
    > rade :)

    Dobra, dobra :)

    --
    Pozdrawiam,