  • 1. Data: 2009-09-08 10:22:54
    Temat: Sprawdzone wodoodporne buty. Przedzial 500-1000 PLN. Koniecznie sprawdzone
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    Jak w temacie - chce kupic wodoodporne buty. Mam do wyboru dwa
    wyjscia: Albo kupic uzywane / nowe tanie (do 250 PLN) z zalozeniem, ze
    wytrzymaja jedna jesien / zime (w Ladku w sumie na plusie caly rok z
    grubsza). Albo od razu lepsze - miedzy 500 a 1000 PLN na lata -
    powiedzmy 3 lata wytrzymalosci juz mnie satysfakcjonuja.

    Koniecznie wodoodporne, najchetniej z Gore-texem. No i mam sentyment
    do marki Alpinestars, choc troche sie ceni, moze nawet troche za
    bardzo.

    Jesli chodzi o te drozsze, to ogladalem w sklepie model SMX-4 i
    wygladaja w miare przyzwoicie. SMX-5 tak samo. Ewentualnie SIDI Black
    Rain Evo.

    A co Wy na to? Problem sprowadza sie do tego ze nie stac mnie na kupno
    i butow i kurtki w jednym miesiacu, a buty maja priorytet, gdyz
    poprzednie juz zeszlifowalem na tyle, ze chodzac po trawie mam mokra i
    brudna skarpete, a kurtke 'na lata' upatrzylem sobie Alpinestars RK-5
    (tylko szkoda, ze taka 'smutna', cala czarna)

    Dzieki,
    Marcepan

  • 2. Data: 2009-09-08 10:32:45
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 8 Wrz, 12:22, "f...@g...com"
    <f...@g...com> wrote:
> [...]
    > grubsza). Albo od razu lepsze - miedzy 500 a 1000 PLN na lata -
    > powiedzmy 3 lata wytrzymalosci juz mnie satysfakcjonuja.

    Daytona Bandit XCR. Nowe za 1000 zł znajdziesz. Używam jesienią/zimą/
    wiosną (3. sezon, razem będzie z 20 tys. km) - nadal są wodoodporne.

    --
    Nikanor [DL650, DR 350, Agility 125]

  • 3. Data: 2009-09-08 10:52:41
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    <f...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...
    > Koniecznie wodoodporne, najchetniej z Gore-texem.

    Nic konkretnego Ci nie poradze, ale zmien wyraz "najchetniej" na
    "koniecznie" z gore-tex'em. Nastepna sprawa - jesli beda skorzane, to
    pamietaj, zeby nie uzywac pasty do butow (zatyka pory w skorze, ktora
    skutecznie przestaje oddychac - robia Ci sie gumiaczki). Sa do tego
    specjalne woski (np. nikwax).

    > No i mam sentyment
    > do marki Alpinestars, choc troche sie ceni, moze nawet troche za
    > bardzo.

    No wlasnie przyznam sie, ze mam ten sam problem. Mialem jakies alpiny kupic,
    ale kasa...

    Narazie, niestety, jak pada i mam jezdzic to jezdze w zwyklych trepach z
    gore wlasnie.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 4. Data: 2009-09-08 10:58:10
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    f...@g...com wrote:
> [...]
    > grubsza). Albo od razu lepsze - miedzy 500 a 1000 PLN na lata -
    > powiedzmy 3 lata wytrzymalosci juz mnie satysfakcjonuja.

    Daytona. 8 lat wytrzymalosci.
    K.14.

  • 5. Data: 2009-09-08 10:58:38
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-08 12:32:45 +0200, Nikanor <p...@g...com> said:

    > Daytona Bandit XCR. Nowe za 1000 zł znajdziesz. Używam jesienią/zimą/
    > wiosną (3. sezon, razem będzie z 20 tys. km) - nadal są wodoodporne.

    Mi TravellStary po 3 sezonach i ok. 50kkm zaczeły mocno cieknąć, ale ja
    zawsze miałem talent do chetania butów i nigdy o nie specjalnie nie
    dbałem - moje Daytony w tym czasie były pastowane góra ze 3 razy. Inni
    w tym obuwiu wykręcają jakieś kosmiczne przebiegi i się nie skarżą,
    więc myślę że 3 lata u mnie, to dobry wynik. Zresztą w podobnym czasie
    jestem w stanie zakatować buty trekingowe z naprawdę górnej półki.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 6. Data: 2009-09-08 11:11:05
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    kocyk pisze:
    > Daytona. 8 lat wytrzymalosci.

    A który model konkretnie?

    DP
    TL-S

  • 7. Data: 2009-09-08 11:21:10
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Don Pedro pisze:

    > A który model konkretnie?

    jak to który? kocyka przecież.

    --
    gildor
    ...już za chwileczkę, już za momencik...

  • 8. Data: 2009-09-08 11:45:43
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 8 Wrz, 12:58, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > Mi TravellStary po 3 sezonach i ok. 50kkm zaczeły mocno cieknąć,
    Moje RoadStary GTX pociekly 3 miesiace po gwarancji - wczesniej jakos
    obywalo sie bez wiekszego deszczu. Wymienione na gwarancji - chocby z
    tego wzgledu warto brac Daytone.
    Wymienilem na Travel Stary GTX - zjezdzily juz niejeden deszcz, w tym
    przynajmniej dwie sciany wody - warszawska w maju i bosniacka tydzien
    temu. Stopa sucha.

    OIDP wygrywaly tez testy wodoszczelnosci robione przez pismakow. Ale z
    tymi testami to roznie bywa wiec to raczej miekki argument.

    pzdr, dr
    K12S/525

  • 9. Data: 2009-09-08 11:50:03
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    de Fresz wrote:

> [...]
    > myślę że 3 lata u mnie, to dobry wynik. Zresztą w podobnym czasie jestem
    > w stanie zakatować buty trekingowe z naprawdę górnej półki.

    Ja uwazam, ze tez niszcze buty, ale nie przeciekly nigdy, maja ze
    100kkm, pastuje gora raz na rok, jezdzilem w takich deszczach ze auta
    zjezdzaly, lazilem po gorach, wlazilem do potokow, wogole nie dbalem.
    Musisz byc strasznym katem, hehe.
    K.14.

  • 10. Data: 2009-09-08 11:50:55
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Don Pedro wrote:

    > A który model konkretnie?

    Taki z czubkiem metalowym. Ze dwa lata temu kazalem to usunac, bo
    rysowalem moocykl a metal i tak sie juz starl od spodu.
    K.14.