  • 1. Data: 2009-09-07 08:57:12
    Temat: Złącza,wtyczki kabli w motocyklach gdzie szukać?
    Od: "wilkxt" <w...@w...pl>

    Witam
    Szukam po róznych elektronicznych sklepach złaczki, która łaczy kable modułu
    zapłonowego CDI z geneartorem w motocyklu kawasaki kx250 94-97r, potrzebuje
    tez takiej złaczki do KTM SX/EXC 400-525? gdzie tego szukać?

    Enduro Motocross
    Tomek W

  • 2. Data: 2009-09-07 16:00:08
    Od: "RobertB" <r...@n...pl>

    Witam.

    Może tu: http://www.tinyurl.pl/?EM1gr1hZ

    Pozdrawiam
    rOBCIo

  • 3. Data: 2009-09-08 06:06:10
    Od: "wilkxt" <w...@w...pl>

    > Może tu: http://www.tinyurl.pl/?EM1gr1hZ

    już szukałem, ale ne bardzo moge znależc to czego chcę

    Pozdrawiam
    Enduro Motocross
    Tomek W

  • 4. Data: 2009-09-08 06:30:38
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    wilkxt pisze:
> [...]
    > zapłonowego CDI z geneartorem w motocyklu kawasaki kx250 94-97r, potrzebuje
    > tez takiej złaczki do KTM SX/EXC 400-525? gdzie tego szukać?

    A probowales pogadac w jakims serwisie KTM albo Kawasaki? Nawet nie
    mowie tu koniecznie o zakupie nowki, ale moze gdzies w zlomach by
    znalezli taka wtyczke jak dobrze pogadasz z mechanikiem na hali?

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 5. Data: 2009-09-08 08:42:12
    Od: "wilkxt" <w...@w...pl>

    > A probowales pogadac w jakims serwisie KTM albo Kawasaki? Nawet nie
    > mowie tu koniecznie o zakupie nowki, ale moze gdzies w zlomach by znalezli
    > taka wtyczke jak dobrze pogadasz z mechanikiem na hali?

    musze spróbowac

    Pozdrawiam
    Enduro Motocross