  • 1. Data: 2018-01-05 11:54:54
    Temat: VW akcja za zeta
    Od: p...@g...com

    https://www2.volkswagen.pl/kampanie/vw-app-manager.p
    l/vwconnect/#connect_form

    apka pewnie przesyla dane do centrali wiec zalecam ostroznosc :-)

  • 2. Data: 2018-01-05 14:31:55
    Temat: Re: VW akcja za zeta
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-01-05 o 11:54, p...@g...com pisze:
    > https://www2.volkswagen.pl/kampanie/vw-app-manager.p
    l/vwconnect/#connect_form

    > apka pewnie przesyla dane do centrali wiec zalecam ostroznosc :-)

    Za 1 zł to może się opłacać. W razie potrzeby zawsze można odłączyć
    urządzenie i schować do szuflady.

  • 3. Data: 2018-01-05 15:28:33
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-01-05 o 14:31, Poldek pisze:
    l/vwconnect/#connect_form

    > Za 1 zł to może się opłacać. W razie potrzeby zawsze można odłączyć
    > urządzenie i schować do szuflady.

    Ciekawe, że nigdzie nie piszą, że to ustrojstwo może być montowane tylko
    w samochodach VW. Nigdzie.
    Jest tylko napisane, że "jest dostępna dla większości modeli od 2008
    roku". :-)

  • 4. Data: 2018-01-05 16:33:13
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Ciekawe, że nigdzie nie piszą, że to ustrojstwo może być montowane tylko
    > w samochodach VW. Nigdzie.
    > Jest tylko napisane, że  "jest dostępna dla większości modeli od 2008
    > roku". :-)

    Ja widzę co innego: "Available for many Volkswagen models from 2008". I
    dalej wyszukiwarka, w której są tylko modele VW.

  • 5. Data: 2018-01-05 17:17:02
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Aby dostać to coś trzeba wyrazić zgody.
    Jedna dotyczy regulaminu. Ślepy jestem, czy go tam nie ma? :-)
    Jest regulamin w stopce, ale on tyczy się serwisu internetowego.

    Robert

  • 6. Data: 2018-01-05 17:33:38
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-01-05 o 16:33, Uncle Pete pisze:

    > Ja widzę co innego: "Available for many Volkswagen models from 2008". I
    > dalej wyszukiwarka, w której są tylko modele VW.

    Ja tam ma to po polsku:

    "Aplikacja Volkswagen Connect(R) jest dostępna dla większości modeli od
    2008 roku."
    To, że aplikacja jest firmy VW i nazywa się Volkswagen Connect nie musi
    oznaczać, że obsługuje tylko samochody tej marki. A regulaminu żadnego
    nie ma :-)
    Ps. Rzeczywiście jest w jednym miejscu: "Dla większości modeli
    Volkswagena od 2008", ale to trzeba dobrze poszukać... :-)
    T.

  • 7. Data: 2018-01-05 17:52:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >>> https://www2.volkswagen.pl/kampanie/vw-app-manager.p
    l/vwconnect/#connect_form
    >Ciekawe, że nigdzie nie piszą, że to ustrojstwo może być montowane
    >tylko w samochodach VW. Nigdzie.

    Sie nazywa "VW Connect", to czego sie spodzeiwasz ?

    Chyba, ze masz na mysli skody, seaty, audi ...

    https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.sko
    daauto.connect

    J.

  • 8. Data: 2018-01-05 18:22:52
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-01-05 o 17:33, T. pisze:

> [...]
    > Ps. Rzeczywiście jest w jednym miejscu: "Dla większości modeli
    > Volkswagena od 2008", ale to trzeba dobrze poszukać... :-)

    Być może działa nie tylko z Volkswagenami. Skoda, Seat, Audi, Porsche
    być może też by się załapały - ?

  • 9. Data: 2018-01-05 20:02:16
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-01-05 17:17, Robert Wańkowski wrote:
    > Aby dostać to coś trzeba wyrazić zgody.
    > Jedna dotyczy regulaminu. Ślepy jestem, czy go tam nie ma? :-)
    > Jest regulamin w stopce, ale on tyczy się serwisu internetowego.

    Mam jakiś inny internet. U mnie wystarczy kliknąć "Dowiedz się więcej" i
    nie trzeba wyrażać żadnych zgód. Wtedy trafiam na stronę
    https://www.vwconnect.com/

  • 10. Data: 2018-01-05 20:02:50
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    https://www.vwconnect.com/