  • 1. Data: 2011-07-12 22:33:03
    Temat: ViaToll - !@#$@!@
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Przeszli samych siebie z tym systemem.
    Od 1 lipca (czyli teoretyczny start systemu) ruch na DK92 zwiekszyl sie
    parokrotnie, dojazd do pracy rano (czyli przed 7) zajmuje mi 20min
    dluzej, ale to jest jeszcze OK.
    W poniedzialek wieszali w godzinach popoludniowego szczytu jak ludzie
    wracali z pracy kolejna bramke. 20min. stania w korku. Kolejny korek w
    Sękowie na światłach, które nie są wyregulowane do takiego natężenia
    ruchu. Dzisiaj po południu ta sama szopka. Tych bramek niektórych
    jeszcze nawet nie podbetonowali, nie mówiąc już o ich postawieniu, a co
    dopiero, żeby to zadziałało. Zajmie im to jeszcze z dobre 2-3 tyg., a tu
    taka pinda w TV mowi, ze opoznienie bylo 2 dni. No krew zalewa. Dzisiaj
    jest 12 lipca, system mial wystartowac pierwszego - to sa dwa dni?
    Zamiast spedzac 3h dziennie w samochodzie to spedzam w nim przez jakis
    z...ny niedzialajacy system postawiony za moje podatki ponad 4h!

    Jestesmy dymani za nasza wlasna kase. Moze zwolamy sie tutaj albo na
    jakims portalu i zrobimy strajk? Pojezdzimy "na jedynce" i zrobimy korek
    od granicy po Łowicz? :P
    --
    venioo
    GG:198909

  • 2. Data: 2011-07-12 22:43:17
    Temat: Re: ViaToll - !@#$@!@
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-12 22:33, venioo pisze:

    > Jestesmy dymani za nasza wlasna kase. Moze zwolamy sie tutaj
    > albo na jakims portalu i zrobimy strajk? Pojezdzimy "na jedynce"
    > i zrobimy korek od granicy po Łowicz? :P

    Kup skuter ;)

    Zaczynam chyba jak Adam z granadą ;), ale wkurwiały mnie korki
    we Wro - kupiłem skuter popierdółkę ;).

    Wkurwiają mnie korki w trasie - robię PJ "A" i kupuję skutra
    pięćsetkę ;)

    Gdzie ja kurde zaparkuję motolotnię, jak zaczną mnie motocyklowe
    korki drażnić :)

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 3. Data: 2011-07-12 22:55:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości news:

    > Jestesmy dymani za nasza wlasna kase.

    Ale przez kogo?
    Przez transportowców, którym się wydawało, że na wieki będą za friko drogi
    niszczyć?
    Osobówki płacą na autostradach od lat bodajże kilkunastu i jakoś trzeba było
    przeżyć.

  • 4. Data: 2011-07-12 22:56:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    > Zamiast spedzac 3h dziennie w samochodzie to spedzam w nim przez jakis
    > z...ny niedzialajacy system postawiony za moje podatki ponad 4h!

    No proszę, kolejny świadomy. Napisz petycję, że chwilowo Ci się
    wydłużył czas przebywania w samochodzie z 3 do 4 godzin. Kurcze, co
    ja miałbym pisać za opóźnienia z racji remontów/przebudowy dróg?

    > Jestesmy dymani za nasza wlasna kase.

    Ty może jesteś dymany, ja nie.

    > Moze zwolamy sie tutaj albo na
    > jakims portalu i zrobimy strajk?

    Strajkuj, protestuj. Te pokrzykiwania jakieś słabowite - gdzie
    ta Partia Kierowców?

    > Pojezdzimy "na jedynce" i zrobimy korek
    > od granicy po Łowicz? :P

    Masz rację, dokładaj w imię braku świadomości.

  • 5. Data: 2011-07-12 23:06:09
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2011-07-12 22:33, venioo pisze:

    > Przeszli samych siebie z tym systemem.

    A Twoja firma wyrabia się z robotą zawsze na czas? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 6. Data: 2011-07-12 23:26:31
    Od: venioo <p...@o...eu>

    > Kup skuter ;)

    170km dziennie skutrem??? Troche nie na moje siły.

    > Zaczynam chyba jak Adam z granadą ;), ale wkurwiały mnie korki we Wro -
    > kupiłem skuter popierdółkę ;).
    >
    > Wkurwiają mnie korki w trasie - robię PJ "A" i kupuję skutra pięćsetkę ;)

    A no chyba, że skutra pincetke ;)

    > Gdzie ja kurde zaparkuję motolotnię, jak zaczną mnie motocyklowe korki
    > drażnić :)

    :)

  • 7. Data: 2011-07-12 23:29:16
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-12 22:55, Cavallino pisze:

    > Ale przez kogo?
    > Przez transportowców, którym się wydawało, że na wieki będą za friko
    > drogi niszczyć?

    A ci transportowcy to sobie jezdza z nudow, czy zebysmy mieli co do gara
    wlozyc? Bo po rozpadzie kolei jakos nie widze alternatywy dla transportu
    zywnosci i innych dóbr.

    > Osobówki płacą na autostradach od lat bodajże kilkunastu i jakoś trzeba
    > było przeżyć.

    Ale od ilu już lat podatek, rzekomo drogowy, jest w paliwie? Więc jakby
    transportowcy przez duże zużycie paliw płacą tego podatku trochę.
    Winiety też musieli mieć, tacho - a jak nie to kary - czyli tez wplywy
    do budzetu.

  • 8. Data: 2011-07-12 23:30:25
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-12 23:06, Dykus pisze:
    > Witam,

    > A Twoja firma wyrabia się z robotą zawsze na czas? :)

    Oczywiscie, zawsze. :)

  • 9. Data: 2011-07-12 23:30:30
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-07-2011 23:29, venioo pisze:

    > A ci transportowcy to sobie jezdza z nudow, czy zebysmy mieli co do gara
    > wlozyc? Bo po rozpadzie kolei jakos nie widze alternatywy dla transportu
    > zywnosci i innych dóbr.

    Za darmo Ci do tego gara nie nakładają.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 10. Data: 2011-07-12 23:32:35
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-12 22:56, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    >
    > Strajkuj, protestuj. Te pokrzykiwania jakieś słabowite - gdzie
    > ta Partia Kierowców?

    > Masz rację, dokładaj w imię braku świadomości.

    Czyli ogólnie jesteś zadowolony z istniejacego stanu rzeczy.
    Zazdroszcze, ja tak nie potrafie.