  • 1. Data: 2011-07-12 22:23:59
    Temat: Jakie nowe auto do 35 - 40 000 zł - (dawno nie było)
    Od: lelec <m...@g...com>

    Witam

    Mój ojciec chce odprawić wysłużoną Nexię na emerturę.
    W życiu nie kupił używanego samochodu, a zużył już dwa Maluchy, Tawrię
    i ową Nexię.
    No i teraz che coś niskobudżetowego.

    Wymagania ojca:
    - ma mieć spory bagażnik (sedan).
    - ma dość często ciągnąć przyczepkę
    - dość ekonomiczny w użytkowaniu

    Ja bym dodał:
    - niska awaryjność (o dziwo, Nexia była pod tym względem dość dobra)

    Pytam, bo nie bardzo znam ten segment rynku, zwłaszcza nowych aut, a
    fader uparł się na Renault Thalia - auto na F... i nie wiem, co można
    mu doradzić lepszego.

    Macie lepsze pomysły?

    Pytanie pomocnicze - ile w Renault można utargować?

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin
    CR-V

  • 2. Data: 2011-07-12 22:54:04
    Temat: Re: Jakie nowe auto do 35 - 40 000 zł - (dawno nie było)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "lelec" <m...@g...com> napisał w wiadomości news:

    >Pytanie pomocnicze - ile w Renault można utargować?

    Pytaj lepiej za ile dadzą Ci gwarancję na tyle ile chcesz jeździć tym autem.
    Jak taniej niż możesz kupić samochód konkurencji to bierz. ;-)

    Żadne inne liczby w Renault nie mają znaczenia.

  • 3. Data: 2011-07-12 23:14:13
    Od: z <z...@g...pl>

    lelec pisze:
    > Witam
    >
    > Mój ojciec chce odprawić wysłużoną Nexię na emerturę.
    Może:
    http://www.autocentrum.pl/nowe/dacia/logan/sedan/1.5
    -dci-eco2-75km-sl-arctica-108815
    http://www.autocentrum.pl/nowe/dacia/logan/sedan/1.2
    -16v-eco2-75km-sl-arctica-108813
    Szkoda że już nie dają silnika 1,6 8-zaworowego

    PS. Sandero dla mnie praktyczniejsze i ładniejsze a znaczek... Może się
    i Tata nazywać byle mądrze wydać uciułane ciurliki :-)

  • 4. Data: 2011-07-13 08:07:28
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    To chyba byłby klasyk samochodu dla seniora - skoda fabia - sprawdzić czy
    szłoby kupić w tych pieniądzach. Nie wiem czy nowa występuje w wersji sedan.

  • 5. Data: 2011-07-13 09:36:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin z

    > PS. Sandero dla mnie praktyczniejsze i ładniejsze a znaczek... Może się
    > i Tata nazywać byle mądrze wydać uciułane ciurliki :-)

    Sandero ładne? Przecież to najbrzydszy samochód świata.

  • 6. Data: 2011-07-13 10:49:35
    Od: z <z...@g...pl>

    to pisze:

    > Sandero ładne? Przecież to najbrzydszy samochód świata.

    Najbrzydsza to jest skoda Fabia :-) mniejsza i w dodatku dużo droższa.

  • 7. Data: 2011-07-13 11:06:18
    Od: Scypio <s...@p...fm>

    Dnia 13 Jul 2011 07:36:16 GMT, to napisal(a):
    > Sandero ładne? Przecież to najbrzydszy samochód świata.

    Moim zdaniem Sandero jest całkiem ładne, do tego w środku ma sporo
    miejsca. Jechałem taką taksówką kiedyś, bardzo sympatyczne autko.

    pozdrawiam,
    --
    scypio

  • 8. Data: 2011-07-13 12:13:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Scypio

    > Moim zdaniem Sandero jest całkiem ładne (...)

    Jeśli odpowiada Ci estetyka blaszanego krogulca to być może...