  • 1. Data: 2023-03-14 20:12:50
    Temat: Abonament no limit
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    Cześć,
    chciałem się z Wami podzielić promocją jaką znalazłem w sieci. Otóż wirtualny
    operator Vectra działający na infrastrukturze Play oraz Orange umożliwia podpisanie
    bezterminowej umowy na telefonie komórkową. Oferta zawiera nielimitowane rozmowy,
    SMS/MMS oraz pakiet 10GB Internetu. PO wykorzystaniu limitu danych włączany jest
    "lejek", ale nie tak jak w przypadku innych operatorów 32 kbps, ale 1 mbps. Abonament
    kosztuje 9,99 PLN miesięcznie + jednorazowo 1 PLN za aktywację karty.
    Szczegóły pod piniższym linkiem
    https://www.vectra.pl/oferta/6806/

    MK

  • 2. Data: 2023-03-14 21:20:03
    Temat: Re: Abonament no limit
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 14.03.2023 o 20:12, Mac Ka pisze:
> [...]
    > Abonament kosztuje 9,99 PLN miesięcznie + jednorazowo 1 PLN za
    > aktywację karty. Szczegóły pod piniższym linkiem

    Nie trzeba mieć wcześniej jakiejś innej usługi w Vectrze?

  • 3. Data: 2023-03-14 21:54:59
    Od: Klakier <g...@p...pl>

    Mac Ka:
> [...]
    kosztuje 9,99 PLN miesięcznie + jednorazowo 1 PLN za aktywację karty.

    Dzięki, bardzo atrakcyjna oferta.
    Zamierzam skorzystać. :-)

  • 4. Data: 2023-03-14 22:12:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-03-14 o 20:12, Mac Ka pisze:
    > wirtualny operator Vectra działający na infrastrukturze Play oraz Orange

    Plej DZIADZIEJE. Moja rodzina na zadupiu normalnie kiedyś używała pleja.

    Ale od czasu pozbycia się nadajników plusa i timobaila systematycznie
    jakość połączeń się pogarsza.

    Są miejsca w budynkach gdzie DZIŚ NIE MA SYGNAŁU. Nie zadzwonisz i nie
    odbierzesz.

    5G KURWA!

    Także ten...

  • 5. Data: 2023-03-15 08:09:16
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Tue, 14 Mar 2023 12:12:50 -0700 (PDT), użytkownik Mac Ka napisał:

> [...]
    > przypadku innych operatorów 32 kbps, ale 1 mbps. Abonament kosztuje 9,99
    > PLN miesięcznie + jednorazowo 1 PLN za aktywację karty.

    Tyle bym nie wykorzystał. Dlatego taniej mi wychodzi "na kartę" w Virgin.
    Co najwyżej dokupię raz w miesiącu czegoś tam za 5 zł.

    --
    Jacek

  • 6. Data: 2023-03-15 11:32:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2023-03-14 o 21:20, nadir pisze:

    > Nie trzeba mieć wcześniej jakiejś innej usługi w Vectrze?

    Z tego, co widzę w regulaminie, to właśnie NIE MOŻNA mieć żadnej umowy z
    Vectrą, również w okresie 3 miesięcy wstecz.

    Ciekawa oferta, też zamierzam skorzystać.

    Zastanawiam się tylko jak się trafia na takie oferty, bo nawigując ze
    strony głównej, jedyne do czego udało mi się dotrzeć, to ta oferta w
    cenie 19.99zł i z umową na 24 miesiące.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2023-03-15 11:33:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2023-03-15 o 08:09, Jacek pisze:

    > Tyle bym nie wykorzystał. Dlatego taniej mi wychodzi "na kartę" w Virgin.
    > Co najwyżej dokupię raz w miesiącu czegoś tam za 5 zł.

    Nie zmienia to faktu, że obiektywnie jest to bardzo dobra oferta i
    właściwie trudno znaleźć osobę, dla której byłoby to nieopłacalne.
    Wyjątkiem jesteś ty, który albo prawie w ogole nie korzysta z telefonu,
    albo mówisz o jakimś swoim "trzecim" numerze.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2023-03-15 14:02:49
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    środa, 15 marca 2023 o 08:09:19 UTC+1 Jacek napisał(a):

    > Tyle bym nie wykorzystał. Dlatego taniej mi wychodzi "na kartę" w Virgin.
    > Co najwyżej dokupię raz w miesiącu czegoś tam za 5 zł.

    Przy takich wydatkach to faktycznie nie warto dokonywać zmiany, ale jak ktoś jest
    maxi sknerą to może próbować zmniejszyć te wydatki do prawie "0" korzystając z
    cashbacku np. https://goodie.pl/marka/vectra. Wtedy masz 10 m-cy korzystania z
    telefonu za free, nie licząc opłaty aktywacyjnej.
    Oczywiście to wszystko przy założeniu stabilności cen i odpowiedniej konfiguracji
    przeglądarki aby cashback się zaliczył :).

    MK

  • 9. Data: 2023-03-15 19:32:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:29cc10e2-a96d-44d9-b673-ebe0b1c905c6n@googlegr
    oups.com>
    user Mac Ka pisze tak:

> [...]
    > kbps, ale 1 mbps. Abonament kosztuje 9,99 PLN miesięcznie +
    > jednorazowo 1 PLN za aktywację karty. Szczegóły pod piniższym

    https://www.pepper.pl/promocje/vectra-telefonia-bezl
    imit-10gb-990-zl-aktywacja-1-zl-bez-zobowiazania-655
    459

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 10. Data: 2023-03-15 20:32:04
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Jacek w news:turqus$p3oc$1@dont-email.me
    > Tyle bym nie wykorzystał. Dlatego taniej mi wychodzi "na kartę" w Virgin.

    z tego co slyszalem, to virgin najtaniej = 9 zl/mies = 5h wychodzacych + 15
    giga przesyl danych,
    czyli vectra lepiej, chyba,ze komus b. zalezy na tych dodatkowych 5 giga w
    virgin,ale jesli swobodnie miesci sie w 10 giga w vectrze...