  • 1. Data: 2023-03-05 09:01:36
    Temat: Natywna apka mailowa w Andku
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Chyba już takiej nie ma w Andku 13.
    Do której wersji Androida była wbudowana natywna aplikacja do poczty (maili)?
    Nie mam na myśli Gmail - w Andku 7 czy 8 (nie pamiętam wersji) zresetowanym do
    ustawień fabrycznych są obie (Gmail i Mail).

    BTW onet wypuścił nową apkę andkową do onet poczty - nie widzę w niej wyboru pomiędzy
    POP3, a IMAP (można włączyć lub wyłączyć opcję
    "Synchronizuj" "ostatnie 30 dni" bez opisu, co to oznacza).

  • 2. Data: 2023-03-05 13:39:50
    Temat: Re: Natywna apka mailowa w Andku
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:64044c60$0$9612$65785112@news.neostrada.pl>
    user ąćęłńóśźż pisze tak:

    > onet wypuścił nową apkę andkową do onet poczty - nie widzę w niej
    > wyboru pomiędzy POP3, a IMAP

    taki dylemat pop3 czy imap mógłby przegrzać zwój
    u tiktoków.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 3. Data: 2023-03-05 20:31:52
    Temat: Re: Rodzima aplikacja elektronicznej poczty w 13 wersji androSraj'a
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie mówimy o Samsungu.
    Jeśli już to o Sony Xperia.

    -----

  • 4. Data: 2023-03-05 21:23:04
    Od: ? FCK banana union ? <h...@c...reptiles.farm.co.au.stop-spam.invalid>

    ąćęłńóśźż wrote:
    > Jeśli już to o {srom'y x-perła}

    It has nothing to do with it (*)

    here https://tinyurl.com/am-na-wszystkie-androSraje

    --
    hordilodoir

    https://tinyurl.com/chuje-jebane

  • 5. Data: 2023-03-05 23:19:50
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.03.2023 o 21:23, ? FCK banana union ? pisze:

    > here https://tinyurl.com/am-na-wszystkie-androSraje

    Rekalmy wkurwiają, ograniczenia i nawoływanie do zakupu pełnej, LEGALNEJ
    wersji. 100zł za coś takiego? Pojebało?

    Outlook jest nawet lepszy od tego i darmowy.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 6. Data: 2023-03-06 14:18:20
    Od: K <...@l...com>

    On 05/03/2023 08:01, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > wyboru pomiędzy POP3, a IMAP (można włączyć lub wyłączyć opcję
    > "Synchronizuj" "ostatnie 30 dni" bez opisu, co to oznacza).

    FairEmail: https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.fai
    rcode.email

    cala reszta z Aqua cos tam na czele jest dla debili.

  • 7. Data: 2023-03-06 15:12:02
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 06.03.2023 o 14:18, K pisze:

    > FairEmail: https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.fai
    rcode.email

    > cala reszta z Aqua cos tam na czele jest dla debili.

    A umie drzewko folderów (ten albo jakikolwiek inny androidowy klient)?

    MJ

  • 8. Data: 2023-03-07 15:12:39
    Od: K <...@l...com>

    On 06/03/2023 14:12, Michał Jankowski wrote:

    rcode.email

    > A umie drzewko folderów (ten albo jakikolwiek inny androidowy klient)?
    >
    >   MJ

    https://ibb.co/JvrVPMn
    Takie?

  • 9. Data: 2023-03-08 13:54:07
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    niedziela, 5 marca 2023 o 09:01:40 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
> [...]
    pomiędzy POP3, a IMAP (można włączyć lub wyłączyć opcję
    > "Synchronizuj" "ostatnie 30 dni" bez opisu, co to oznacza).

    Dla mnie najprostszym i najwygodniejszym klientem jest
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sa
    msung.android.email.provider&hl=pl&gl=US&pli=1

    MK

  • 10. Data: 2023-03-08 22:53:48
    Od: ? FCK banana union ? <h...@c...reptiles.farm.co.au.stop-spam.invalid>

    Mac Ka wrote:
    > Dla mnie najprostszym i najwygodniejszym klientem jest
    > com.samsung.android.email.provider

    To samo przez się jest logiczne: prości australopithecus używają
    prostych narzędzi (kamień łupany: siekiera/motyka/itp...)

    Intelektualiści zaś; używają skomplikowane maszyny, skomplikowane
    programy, których wydajność i funkcjonalność jest wielokrotnie
    wyższa.

    --
    hordilodoir

    .