  • 11. Data: 2012-03-22 16:23:34
    Temat: Re: Vista Home Premium na laptopie
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "DooMiniK" napisał:

    > Hmmm - no to po co by była płytka od SONY? Po to jest płytka
    > od SONY, HP, czy innego Della, żeby żadnego kodu z naklejki
    > nie podawać.

    No właśnie problem z tym, że prawdopodobnie nie było "płytki od SONY".
    Wątkopodawca zeznał, że sam utworzył płytki recovery, z których teraz nie
    może z powodu jakiegoś błędu odtworzyć systemu.

    JoteR

  • 12. Data: 2012-03-22 16:30:09
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    On 22/03/2012 15:23, JoteR wrote:

    > No właśnie problem z tym, że prawdopodobnie nie było "płytki od SONY".
    > Wątkopodawca zeznał, że sam utworzył płytki recovery, z których teraz
    > nie może z powodu jakiegoś błędu odtworzyć systemu.

    Pierwszy raz słyszę że klucz na naklejce jest przypisany
    do konkretnej firmy. Może kolega użył nieodpowiedniej
    wersji Windowsa.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 13. Data: 2012-03-22 21:02:18
    Od: Randall_Memphis <g...@n...oleg.es>

    W dniu 2012-03-22 16:30, DooMiniK pisze:

    > Pierwszy raz słyszę że klucz na naklejce jest przypisany
    > do konkretnej firmy. Może kolega użył nieodpowiedniej
    > wersji Windowsa.

    Taaaa, najprościej coś skopać, a później krzyczeć że Microsyf, shit i
    inne takie ;]
    Zła wersja systemu, gdyby kolega skorzystał z faktycznie legalnego
    nośnika, w wersji którą posiada na laptopie, problemu by nie było.

  • 14. Data: 2012-03-22 21:19:47
    Od: " Gil" <g...@N...gazeta.pl>

    Chris <s...@s...net> napisał(a):

    > Można o ile nie używasz numeru seryjnego z naklejki na laptopie a w temacie
    > pierwszego posta było że s/n poszedł z laptopa.

    Możesz mieć rację. Vista OEM kupiony w pudełku do składanego PC nie wydziwia
    mi po 6-tej instalacji na nowo na zupełnie różnym sprzęcie z tym samym kluczem.

  • 15. Data: 2012-03-22 21:38:35
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik <MW> napisał w wiadomości

    > Pytanie - jak zmusić go do współpracy? Kontakt telefoniczny z microsyfem
    > wystarczy?

    Trochę dziwne, bo kiedyś instalowałem z płytki Dell'a Vistę Home Basic 32bit
    na laptopie HP (niestey nie było nośnika a na dysku nie było partycji
    recovery), który miał nalepkę z numerkami seryjnymi właśnie od Visty Home
    Basic i poszło bez problemu.

  • 16. Data: 2012-03-23 08:43:34
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    nom nabazgrał(a):

> [...]
    > 32bit na laptopie HP (niestey nie było nośnika a na dysku nie było
    > partycji recovery), który miał nalepkę z numerkami seryjnymi właśnie od

    Zależy jaki klucz licencyjny został dodany do laptopa, mogło być tak że bym
    zwykły OEM ale może być też dedykowany dla konkretnej marki.

  • 17. Data: 2012-03-23 08:44:50
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    DooMiniK nabazgrał(a):

    > Pierwszy raz słyszę że klucz na naklejce jest przypisany
    > do konkretnej firmy. Może kolega użył nieodpowiedniej
    > wersji Windowsa.

    Już pisałem, nie wiesz to nie siej fermentu :)
    Polecam poczytać o licencjach MS i się troszkę dokształcić.

  • 18. Data: 2012-03-23 13:43:00
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Chris pisze:
    > DooMiniK nabazgrał(a):

    > Już pisałem, nie wiesz to nie siej fermentu :)
    > Polecam poczytać o licencjach MS i się troszkę dokształcić.

    Tu jest trochę informacji:

    http://social.microsoft.com/Forums/is/genuinewindows
    7/thread/44179f86-f8a6-4dc2-8692-b1637e72280b

    Pewnie na tym Vaio była licencja COA SLP.

    --
    pozdrawiam
    Piotr