  • 1. Data: 2011-05-23 19:49:05
    Temat: Niewazne jak sie z motocykla spada
    Od: amos <g...@g...com>

    Wazne, jak sie na niego spowrotem wsiada!

    http://www.youtube.com/watch?v=y_-HhzonYt8&feature=r
    elated
    ;)
    --
    amos

  • 2. Data: 2011-05-23 20:00:59
    Temat: Re: Niewazne jak sie z motocykla spada
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    amos pisze:
    > Wazne, jak sie na niego spowrotem wsiada!
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=y_-HhzonYt8&feature=r
    elated
    > ;)

    czytasz czasem liste czy tylko na nią piszesz?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2011-05-23 21:31:16
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 143 roku bieżącego, Arni zeznał(a) jak następuje:

    ...grupę...

    BPNMSP :P

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 4. Data: 2011-05-24 05:35:02
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-23 21:49, amos pisze:
    > Wazne, jak sie na niego spowrotem wsiada!
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=y_-HhzonYt8&feature=r
    elated
    > ;)

    Prawdziwa nowość, każdy to chyba widział 10 razy, a do tego to fake.

    Rafał

  • 5. Data: 2011-05-24 08:36:33
    Od: amos <g...@g...com>

    On 23 Maj, 22:00, Arni <a...@n...spam.pl> wrote:
    > czytasz czasem liste czy tylko na nią piszesz?

    Zdarza sie od czasu do czasu ;)

    Jesli Cie urazilem - wybacz. Nie jestem bezduszna swina jak inni
    motocyklisci. Wojek Gogl nic nie zwrocil...
    --
    amos

  • 6. Data: 2011-05-24 08:51:41
    Od: amos <g...@g...com>

    On 24 Maj, 07:35, The_EaGle <t...@p...onet.pl> wrote:
    > a do tego to fake.

    A z ciekawosci, po czym wnosisz, ze to fake?

    --
    zdrowka
    amos

  • 7. Data: 2011-05-24 08:52:24
    Od: duddits <p...@N...fz6.pl>

    On 24.05.2011 10:36, amos wrote:
    > Jesli Cie urazilem - wybacz. Nie jestem bezduszna swina jak inni
    > motocyklisci. Wojek Gogl nic nie zwrocil...

    Nie o urazę chodzi tylko o to, że najwyraźniej ostatnie pół wieku pod
    lodem na Grenlandii przeleżałeś :)

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 8. Data: 2011-05-24 09:46:25
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    amos <g...@g...com> napisala rzekomo
    .googlegroups.com
    > A z ciekawosci, po czym wnosisz, ze to fake?

    Bo on tak nie umi.
    A Ty?

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 9. Data: 2011-05-24 09:56:43
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-24 11:46, Jasio pisze:

    > Bo on tak nie umi.

    Bo moto dosc dziwnie wraca do jazdy na wprost, takimi plynnymi ruchami,
    IMO to powinno potrzasnac przodem, mocno zakolysac i pojechac albo sie
    polozyc.

    Poza tym predkosc przy ktorej moto jedzie samo prosto wydaaje sie byc
    powyzej predkosci do jakiej potrafi sie rozpedzic czlowiek, a tu w
    dodatku gosc mial paredziesiat metrow straty.

    W dodatku przy wsiadaniu w ogole mu sie ten motocykl nie zakolysal.

    Glowy nie dam, ale wrazenia mam jak wyzej.

    KJ

  • 10. Data: 2011-05-24 11:05:37
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-24 10:51, amos pisze:

    > A z ciekawosci, po czym wnosisz, ze to fake?

    dziwnie spadł po przytarciu sliderem,zeskoczył?
    Motocykl jedzie idealnie po kresce,nawet przy prawie zerowej
    prędkości-powinien już wybrać się w zielone:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S