  • 1. Data: 2021-07-27 13:22:31
    Temat: WIndows 10 w Lumia 640
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Chcę uaktualnić system w Lumii 640 do Windy 10 mobile. I nie otwiera mi sie
    sklep. Jest jakaś inna możliwość?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2021-07-27 16:04:22
    Temat: Re: WIndows 10 w Lumia 640
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.07.2021 o 13:22, Kamil pisze:
    > Chcę uaktualnić system w Lumii 640 do Windy 10 mobile. I nie otwiera mi
    > sie sklep. Jest jakaś inna możliwość?

    https://www.microsoft.com/pl-pl/p/doradca-uaktualnie
    nia/9nblggh0f5g4?activetab=pivot:overviewtab
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 3. Data: 2021-07-29 12:06:21
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał:

    > https://www.microsoft.com/pl-pl/p/doradca-uaktualnie
    nia/9nblggh0f5g4?activetab=pivot:overviewtab

    Produkt Doradca uaktualnienia jest obecnie niedostępny.

    O d to potłuc. Pzdr

  • 4. Data: 2021-07-29 17:31:01
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.07.2021 o 12:06, Kamil pisze:

    nia/9nblggh0f5g4?activetab=pivot:overviewtab

    > Produkt Doradca uaktualnienia jest obecnie niedostępny.
    >
    > O d to potłuc. Pzdr
    No to Ci chomik został :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 5. Data: 2021-08-05 14:26:29
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    "Kamil" <n...@t...pl> wrote:
    > Produkt Doradca uaktualnienia jest obecnie niedostępny.
    > O d to potłuc. Pzdr
    Ale Lumia 650, po hard reset, sciagnela sobie kolejne aktualizacje systemu
    (jakies dwa miesiace temu).

    Mozna tez poszukac czy nie ma edycji Windows 10 ARM na Lumia 640. Mialbys
    wtedy system taki jak desktopowy, bez ograniczenia do aplikacji ze Store.