  • 1. Data: 2012-07-06 05:57:33
    Temat: WYmiana silnika oponie o firmie
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Czy ktoś miał doświadczenia z firmą z nowego sącza

    http://www.usacarservice.pl/

    względnie

    http://wymiensilnik.pl/

  • 2. Data: 2012-07-06 10:21:12
    Temat: Re: WYmiana silnika oponie o firmie
    Od: grzech <z...@g...com>

    On 6 Lip, 05:57, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy ktoś miał doświadczenia z firmą z nowego sącza
    >
    > http://www.usacarservice.pl/
    >
    > względnie
    >
    > http://wymiensilnik.pl/

    a to w jakimś aucie?

    grzech
    626

  • 3. Data: 2012-07-06 14:07:36
    Od: <MW>

    > Czy ktoś miał doświadczenia z firmą z nowego sącza
    >
    > http://www.usacarservice.pl/
    >
    > względnie
    >
    > http://wymiensilnik.pl/

    O nowym sączu nie słyszałem, istnieje za to Nowy Sącz. Ta firma jest z
    Florynki, a to wiocha oddalona od Nowego Sącza o jakieś dwadzieścia parę -
    trzydzieści kilometrów, bliżej im do Krynicy.
    We Florynce mieszkały hordy Łemków (do akcji "Wisła"), teraz mieszkają całe
    stada Cyganów i jakaś firma deweloperska stawia tam drewniane domy
    kanadyjskie z prefabrykatów, które potem wichura roznosi po całej okolicy -
    a te ocalałe padają ofiarą wspomnianych Cyganów po każdej z tych wichur.
    Poza tym nie da się niczego powiedzieć o Florynce, no chyba, że dość tam
    ładnie.

    --
    MW

  • 4. Data: 2012-07-08 22:41:01
    Od: Iglo <f...@g...pl>

    > http://wymiensilnik.pl/

    Heh, większość zajechanych motorków to uwielbiane TDI..