  • Data: 2022-04-29 10:11:21
    Temat: Wake On Lan - MSI B450 VDH MAX
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ustawiłem WOL na tejże płycie, zainstalowałem apkę na tel. do wybudzania
    komputera. Działa, ale jest jeden problem -- komputer często samoczynnie się
    wzbudza (wg Podglądu zdarzeń budzi go właśnie karta sieciowa).

    Mogę go obudzić uruchamiając apkę na telefonie. Ale nawet nie muszę w niej
    nakazywać "pobudki", wystarczy że ją uruchomię, on (zapewne) pinguje komputer i
    już to go budzi. Nie potrzeba żadnego MagicPacket.

    Jak to "uleczyć"?
    W BIOS-ie nie mam stricte funkcji WakeOnLan (jest wybudzanie przez urządzanie
    PCI Express).