  • 11. Data: 2011-01-19 23:39:06
    Temat: Re: Warszawa - Zakopane - odwieczny dylemat
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Mam odwieczny dylemat, którędy jechać z DC do Zakopca. Proszę zatem o radę
    > bywalców tej trasy. De facto chodzi mi o odpowiedź na pytanie, czy jechać
    > standardowo, czyli:
    Warszawa-Poprad
    Poprad-Zakopane
    Bez nerwów, bez stresu i minimalnie drożej :)
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 12. Data: 2011-01-19 23:43:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    > Warszawa-Poprad

    Samolotem?

  • 13. Data: 2011-01-20 10:26:44
    Od: "stepel" <q...@w...pl>

    Witam !
    Ja też proponuję Radom-Kielce-Kraków(ale koniecznie przes miasto a nie
    obwodnicą- tam dramat) i zakopianką.
    Teraz już sporo expresówki zrobili i jazda jest spoko.
    Ja z Krakowa jeżdzę często i jest spoko na gółwnej drodze nawet w weekendy,a
    boczne jak zasypie to średnia mocno spada,a i w niedziele to tubylcy się
    szwendają po drodze bo to po sumie do karczmy iśc trzeba i tylko kłopotów
    tam można nazbierać.
    Powodzenie
    Tomek

  • 14. Data: 2011-01-20 10:58:02
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-01-19 18:50, pwz pisze:
    > Witam!
    >
    > Mam odwieczny dylemat, którędy jechać z DC do Zakopca.

    Są dwie zagadki ludzkości, jedna to te zwierzaki co dochodzą do takiej
    skały i wszystkie rzucają się w przepaść, a druga to masochiści ciągnący
    do zakopanego. Kiepski dojazd, kiepska infrastruktura i wszystko
    kosmicznie drogie. Może ktoś kiedyś napisze o tym jakąś pracę doktorską.

    A.

  • 15. Data: 2011-01-20 10:59:24
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-01-19 22:03, MariuszM pisze:

    > Tam są góry. To jedyny powód wizyt w Zakopane.

    Najdroższe chyba na świecie. Są inne miejsca tańsze, z lepszym dojazdem.
    I większa kulturą na miejscu (nikt Cię tak chamsko nie wydyma jak nasi
    gorale)

    A.

  • 16. Data: 2011-01-20 12:07:35
    Od: ProfesorSparks <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-20 10:59, Arek pisze:

    > Najdroższe chyba na świecie. Są inne miejsca tańsze, z lepszym dojazdem.
    > I większa kulturą na miejscu (nikt Cię tak chamsko nie wydyma jak nasi
    > gorale)
    >
    > A.
    Na przykład jakie? Tylko żeby spełniały te trzy warunki które podałeś.
    Serio pytam. Po ostatniej wizycie na południu duży niesmak mi pozostał.

    Np Geotermy w Bukowinie Tatrzańskiej
    - 2 złote za zostawienie pojedynczej kurtki w szatni
    - kreska na kontuarze do mierzenia dzieci
    - ściągnie obuwia na schodach do szatni
    - beznadziejne oznakowanie
    i to za jedyne 49pln za 2,5 godziny od osoby.

  • 17. Data: 2011-01-20 21:52:05
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 20-01-2011 10:59, Arek pisze:

    > Najdroższe chyba na świecie. Są inne miejsca tańsze, z lepszym dojazdem.
    > I większa kulturą na miejscu (nikt Cię tak chamsko nie wydyma jak nasi
    > gorale)

    Gdzie w Polsce są takie góry jak w Zakopane?
    Tylko nie wyskakuj mi tu z Dolomitami.

    M.

  • 18. Data: 2011-01-20 23:15:06
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-01-19 18:50, pwz pisze:
    > Witam!
    WItaj

    > Pomożecie?
    Pewnie
    ;)

    A2 do Berlina stamtad przez drezno, prage i ziline do zakopca ;)

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko

  • 19. Data: 2011-01-21 08:27:25
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-01-20 21:52, MariuszM pisze:

    > Gdzie w Polsce są takie góry jak w Zakopane?
    > Tylko nie wyskakuj mi tu z Dolomitami.

    A muszą być w Polsce? W tatry równie dobrze można podjechać od ich
    północnej strony.

    Pozdrawiam,
    A.

  • 20. Data: 2011-01-21 09:38:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > A muszą być w Polsce? W tatry równie dobrze można podjechać od ich
    > północnej strony.

    Jeszcze bardziej północnej niż od Zakopanego?