  • 1. Data: 2011-01-19 14:16:50
    Temat: PZU pomoc - pakiet "komfort"
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Złapałem dziś gumę. Patrzę, a tu podnośnika brak (koło jest). Myślę zobacze
    co mam za pakiet pomocy. Widze zakreślone PZU Pomoc pakiet komfort. Myślę,
    że komfort to już starczy aby podjechać i pierdnąć w oponkę. Dzwonie.

    Co się okazuje ? Pakiet komfort to holowanie tylko w przypadku
    wypadku/kolizji spowodowanej przezemnie

    Po ch.. chwalą się jakąś pomocą skoro działą to gównianie. Nawet assistance
    to moich opon działa lepiej bo za darmo mam serwis na miejscu bądź transport
    do najbliższej wulkanizacji

    Icek

  • 2. Data: 2011-01-19 14:17:13
    Temat: Re: PZU pomoc - pakiet "komfort"
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2011-01-19 14:16, Icek pisze:
> [...]
    > to moich opon działa lepiej bo za darmo mam serwis na miejscu bądź transport

    Wypchnij samochód na środek drogi spowoduj wypadek to załapiesz się na
    holownik. A swoją droga to nie wiem czego się spodziewałeś po
    Pospolitych Złodziejach Ubezpieczeniowych?

  • 3. Data: 2011-01-19 14:26:51
    Od: btn <w...@b...pl>

> [...]
    > to moich opon działa lepiej bo za darmo mam serwis na miejscu bądź transport

    W takich przypadkach sprawdza się wykupione assistance w zewnętrznej
    firmie (ja osobiście korzystam z SOS PZMOT).

  • 4. Data: 2011-01-19 14:27:26
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Wed, 19 Jan 2011 14:16:50 +0100, Icek <i...@d...pl> wrote:

> [...]
    > że komfort to już starczy aby podjechać i pierdnąć w oponkę. Dzwonie.
    >
    > Co się okazuje ? Pakiet komfort to holowanie tylko w przypadku

    Ciekawe. Do mnie przyjechali bez szemrania.

    BTW, "PZU Pomoc", czy "PZU Auto Pomoc"? Bo są dwa z tego co widzę. I pakiet
    "komfort" to wersja najtańsza :-)

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 5. Data: 2011-01-19 15:37:56
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-01-19 14:16, Icek wrote:

    > Po ch.. chwalą się jakąś pomocą skoro działą to gównianie. Nawet assistance
    > to moich opon działa lepiej bo za darmo mam serwis na miejscu bądź transport
    > do najbliższej wulkanizacji

    Nie pytali sie o stan masztow i sile wiatru?

    --

    memento lorem ipsum

  • 6. Data: 2011-01-19 17:19:16
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > assistance
    > to moich opon działa lepiej bo za darmo mam serwis na miejscu bądź

    Trzeba było przeczytać warunki ubezpieczenia
    http://www.pzu.pl/c/document_library/get_file?uuid=a
    c5b3502-4e64-4e83-b639-4a42b610dae0&groupId=10172

    i wybrać lepszy odpowiedni wariant "Super".

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 7. Data: 2011-01-19 18:09:41
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 19 Jan 2011 14:16:50 +0100, Icek napisał(a):
> [...]
    > co mam za pakiet pomocy. Widze zakreślone PZU Pomoc pakiet komfort. Myślę,
    > że komfort to już starczy aby podjechać i pierdnąć w oponkę. Dzwonie.

    Po tym jak ostatnio PZU się zachowało wobec swoich klientów, to aż dziw że
    ktokolwiek jeszcze chce się u nich ubezpieczać :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 8. Data: 2011-01-19 18:22:20
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-19 18:09, Jacek Osiecki pisze:

    > Po tym jak ostatnio PZU się zachowało wobec swoich klientów, to aż dziw że
    > ktokolwiek jeszcze chce się u nich ubezpieczać :)

    Tak samo jak niektorzy dalej maja konta w PeKaO (ten z zubrem). Placa po
    15zl za miesiac za nic - nie ma darmowych bankomatow, przelewow -
    doslownie niczego. Ale tak samo jak z PZU - "jak juz mam, to nie bede
    zmienial, bo po co".
    Ja bym PZU osranym patykiem nie dotknal, po przejsciach z ich
    likwidatorem (szkoda z OC sprawcy), ktory nie umial nawet wyslac maila z
    kosztorysem ani odebrac telefonu (raz kobita odebrala - brzmiala mi
    wiekowo na ok. 70lat). Ile razy mi mowili na infolinii "likwidator sie z
    panem skontaktuje"? Okolo 5. Juz przy ktoryms razie mowie typowi po
    drugiej stronie - "ale wie pan, ze za kazdym razem tak mowicie, a
    likwidator dalej nie umie wykrecic mojego numeru na telefonie", "ale tym
    razem na pewno sie z panem skontaktuje, wyslalem ponaglenie do jej
    przelozonego". I co? I jajco, nikt nie dzwonil, nikt nie pisal.
    Odszkodowanie przyszlo (o dziwo w satysfakcjonujacej mnie kwocie) polowa
    na moje konto, polowa PRZEKAZEM na wspolwlasciciela. Oczywiscie nikt nie
    raczyl poinformowac, ze tak to bedzie wygladac i nie poprosil o drugi
    numer konta.
    Co do assistance, to przetestowalem DARMOWY mini AC, dolaczany do OC w
    Allianz Direct - obowiazkowo Direct, bo jest duzo taniej. Nie dosc, ze
    OC wychodzilo najtaniej na rynku (290zl), to jeszcze assistance dziala -
    laweta przyjechala i wyciagnela auto z rowu, do ktorego sie "zeslizgnelo".

  • 9. Data: 2011-01-20 20:02:07
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    >
    > Ciekawe. Do mnie przyjechali bez szemrania.
    >
    > BTW, "PZU Pomoc", czy "PZU Auto Pomoc"? Bo są dwa z tego co widzę. I

    1. PZU Auto Pomoc, apkiet komfort

    2. masz racje, komfort to najtańszy wariant dawany każdemu do OC

    CHodzi jednak o to, że jak coś nazywa się "PZU Auto Pomoc Komfort" to
    zakładam, że jest w tym jakaś usługa inna niż holowanie po spowodowaniu
    wypadku

    Icek

  • 10. Data: 2011-01-20 20:03:56
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Myślę,

    > Po tym jak ostatnio PZU się zachowało wobec swoich klientów, to aż dziw że
    > ktokolwiek jeszcze chce się u nich ubezpieczać :)

    no ja tez chyba doprowadze domigracji gdzies indziej

    Icek