  • 21. Data: 2011-02-28 17:00:16
    Temat: Re: Wbudowany tuner SAT ?
    Od: " THX" <j...@W...gazeta.pl>

    Co więcej mam wrażenie, że mniej odbiorników z wbudowanym tunerem SAT nawet
    na rynku niemieckim.
    Czy nastapił u Niemców nich odwrót od anten SAT w kierunku np. kablówki
    (zurbanizowanie kraju, jakieś przepisy o antenach, estetyka budynków)?
    Czy po prostu osobne pudełka robione przez małe chińskie rączki są
    kilkakrotnie tańsze i Niemcy głosują portfelem?

    -----

    > Nie sa to tanie odbiorniki, w marketach na pewno ich sie nie spotka, a i w
    Internecie, tez sa sprzedawane jedynie najnizsze modele.

  • 22. Data: 2011-02-28 18:18:18
    Od: kaczor1 <r...@k...net.pl>

    On 28 Lut, 18:00, " THX" <j...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Co wi cej mam wra enie, e mniej odbiornik w z wbudowanym tunerem SAT nawet
    > na rynku niemieckim.
    > Czy nastapi u Niemc w nich odwr t od anten SAT w kierunku np. kabl wki
    > (zurbanizowanie kraju, jakie przepisy o antenach, estetyka budynk w)?
    > Czy po prostu osobne pude ka robione przez ma e chi skie r czki s
    > kilkakrotnie ta sze i Niemcy g osuj portfelem?
    >
    > -----

    > Internecie, tez sa sprzedawane jedynie najnizsze modele.
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    Wg mojej wiedzy, nie ma na rynku niemieckim jakiegoś zrywu i masowego
    odwrotu od anten.
    Podobnie jak i w naszym kraju, są płatne platformy, które "dają"
    dekodery za 1EUR, stąd może mniejsza popularność telewizorów z
    zabudowanymi
    tunerami.
    Na polskim rynku jest to produkt stosunkowo niszowy, raczej dla
    bardziej wymagającego klienta.
    A, że chińskie rączki robią taniej, no cóż. Nie da się temu
    zaprzeczyć.
    Technisat wszystkie swoje produkty robi w Europie (telewizory w
    Niemczech), więc siłą rzeczy,
    będą one droższe od chińszczyzny.

  • 23. Data: 2011-03-01 00:22:25
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:ik3noa$nk1$...@i...gazeta.pl,
    THX <j...@g...SKASUJ-TO.pl> nastukał:
    > W bloku mam zbiorczą antenę SAT (jeden talerz na dachu rozprowadzony
    > pasywnie do kilkudziesięciu mieszkań).
    > Jak jest obecnie z wbudowanymi już w telewizory tunerami SAT ?

    w sklepie dla idiotów widziałem wczoraj plazme 50" panasonica z tunerem
    dvb-s
    --
    VSS