  • 1. Data: 2014-06-21 19:07:34
    Temat: Wentylator dla hp storageworks 1/8 ultrium 448 tape autoloader
    Od: Pawel Marciniak <n...@n...none>

    Może ktoś ma na zbyciu wentylator do hp storageworks 1/8 ultrium 448
    tape autoloader, może być uszkodzony. Taki jak tutaj
    http://timefrost.com/fistok/images/ci112.jpg

  • 2. Data: 2014-06-21 21:32:55
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 21/06/2014 18:07, Pawel Marciniak wrote:
    > Może ktoś ma na zbyciu wentylator do hp storageworks 1/8 ultrium 448
    > tape autoloader, może być uszkodzony. Taki jak tutaj
    > http://timefrost.com/fistok/images/ci112.jpg

    W tym czarnym plastiku nie jest przypadkiem "zamknięta" zwykła 80?
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 3. Data: 2014-06-22 01:45:14
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-06-21 19:07, Pawel Marciniak pisze:
    > Może ktoś ma na zbyciu wentylator do hp storageworks 1/8 ultrium 448
    > tape autoloader, może być uszkodzony. Taki jak tutaj
    > http://timefrost.com/fistok/images/ci112.jpg

    Ja mam podobny (w sumie 3 wiatraki), ale dziala mi odpukać dobrze. Od
    czasu do czasu je odkurzam i czyszczę wacikiem ze spirytysem jak zauważę
    brud. Najwięcej roboty to miałam po remoncie mieszkania (pył. kurz).

    --
    animka

  • 4. Data: 2014-06-22 09:18:49
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-06-22 01:45, animka napisał/a:

    > Ja mam podobny (w sumie 3 wiatraki), ale dziala mi odpukać dobrze. Od
    > czasu do czasu je odkurzam i czyszczę wacikiem ze spirytysem jak zauważę
    > brud. Najwięcej roboty to miałam po remoncie mieszkania (pył. kurz).

    Wiatrak to Ty sama jesteś.
    Kogo to interesuje co Ty wacikiem robisz?
    Wiesz w ogóle o czym jest ten wątek?

    --
    Czarek

  • 5. Data: 2014-06-22 14:20:06
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 21/06/2014 18:07, Pawel Marciniak wrote:
    > Może ktoś ma na zbyciu wentylator do hp storageworks 1/8 ultrium 448
    > tape autoloader, może być uszkodzony. Taki jak tutaj

    Szukales na Ebay po p/n? W EU cala mase poleasingowego sprzetu mozna
    kupic w kawalkach.

    --
    Pozdr

  • 6. Data: 2014-06-22 18:18:51
    Od: Pawel Marciniak <n...@n...none>

    Użytkownik G Nowak napisał:

    > Szukales na Ebay po p/n? W EU cala mase poleasingowego sprzetu mozna
    > kupic w kawalkach.

    Oczywiście, prosze bardzo co prawda do ibm, ale do hp też pasuje
    http://www.ebay.com/itm/IBM-24R1030-Rear-Fan-for-358
    1-F28-F38-L28-L38-Other-1-8-Autoloader-/290799741772
    ?pt=US_Server_Fans_Cooling_Systems&hash=item43b503eb
    4c

    Cena 270$, najtańszy jaki znalazłem był za 50$. Za kawałek plastiku.
    Chyba wolę kupić za parę złotych zwykły wentylator i go polutować.

  • 7. Data: 2014-06-22 20:55:38
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-06-22 18:18, Pawel Marciniak pisze:

> [...]
    >
    > Cena 270$, najtańszy jaki znalazłem był za 50$. Za kawałek plastiku.
    > Chyba wolę kupić za parę złotych zwykły wentylator i go polutować.

    Na pewno wyjdzie taniej -
    <http://www.tme.eu/pl/katalog/wentylatory-sys-chlodz
    enia-i-grzania_41/>

    Wymieniałem niedawno wentylator w niestandardowym zasilaczu od tzw.
    markowego/firmowego komputera. Komputer poleasingowy a sam zasilacz
    kosztuje tyle, co 3/4 komputera (pod warunkiem, że uda się znaleźć taki
    sam). Opłaciło się rozłożyć na części i zamówić zamiennik wiatraka.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 8. Data: 2014-06-27 20:29:22
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 22/06/2014 17:18, Pawel Marciniak wrote:

> [...]
    >

    > Cena 270$, najtańszy jaki znalazłem był za 50$. Za kawałek plastiku.
    > Chyba wolę kupić za parę złotych zwykły wentylator i go polutować.

    Sorry za zwloke, pewnie juz i tak cos kupiles. U nas w UK jakies takie
    podobne wiatraki mozna kupic za 6 GBP (szukalem po hp storageworks fan).
    Kupujac spoza UE placi sie podatek od wartosci fantu oraz przesylki,
    zakladam ze w PL dziala to tak samo.

    --
    Pozdr

  • 9. Data: 2014-06-27 21:12:39
    Od: Pawel Marciniak <n...@n...none>

    Użytkownik G Nowak napisał:

> [...]

    > Sorry za zwloke, pewnie juz i tak cos kupiles. U nas w UK jakies takie
    > podobne wiatraki mozna kupic za 6 GBP (szukalem po hp storageworks fan).

    Podobne to i w polsce moge kupić, z tym nie ma problem. Problemu jest z
    tym plastikiem w którym znajduje sie ten wiatrak. Szukałem na angielskim
    ebayu i nic.