  • 1. Data: 2014-02-27 15:52:26
    Temat: Wieje mi do kasku
    Od: Prawy <r...@g...com>

    Wieje mi do kasku co skutecznie rozwala zatoki.

    Co robić?

    Próbowałem już wiele wszystkiego i to na nic.

    Otóż rózne kaski jakie mam wieją podobnie. Myśłe sobie to dysze nadmuchu, ale to nie
    one. Prawie nie ma znaczenia czy są otwart czy nie, kiedy struga zimnego powietrza
    pochodzi prawie na pewno spod szyi kierowcy, wykonuje petle wokół nosa przeziebiając
    zatoki.

    Już mam taką narzutke na szyje i barki ale mnie wkurza.

    Zakladając komin sporo sie poprawia lecz równocześnie pojawia sie zjawisko parowania
    szybki.

    Teraz myśle o takiej pończosze/rajstopie nałożonej na kask a zachodzącej az na szyje
    co zablokuje strugę zimnego powietrza od dołu(druga jakby nogawka szła by pod kurtke
    dodatkowo dodając ciepła)...

  • 2. Data: 2014-02-27 16:51:20
    Temat: Re: Wieje mi do kasku
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Prawy" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > szyje co zablokuje strugę zimnego powietrza od dołu(druga jakby nogawka
    > szła by pod kurtke dodatkowo dodając ciepła)...

    Jest prosty patent. Zakladasz kask a potem wokol szyi smigasz pianka
    poliuretanowa, taka do oobstalowywania okien:-) Chwile czekasz, zeby dobrze
    zwiazalo i w trase.

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2014-02-27 17:46:38
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-02-27 16:51, Grzybol pisze:
    > Jest prosty patent. Zakladasz kask a potem wokol szyi smigasz pianka
    > poliuretanowa, taka do oobstalowywania okien:-) Chwile czekasz, zeby
    > dobrze zwiazalo i w trase.
    Piszesz z Hotelu Sejmowego, czy po prostu tak Ci się pier....li?
    Jacek

  • 4. Data: 2014-02-27 21:37:09
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-02-27 15:52, Prawy pisze:
    > Wieje mi do kasku co skutecznie rozwala zatoki.

    Może trzeba pójść do laryngologa ? Krzywa przegroda nosowa, te sprawy ...

    A w takim Schubercie C2 to izolacja od strony szyi jest na tyle
    skuteczna, że w połączeniu z kołnierzem kurtki motocyklowej doskonale
    zabezpiecza przed przeciągami od dołu. Może więc Twoje kaski są po
    prostu pod tym względem kiepskie ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2014-02-27 22:45:26
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Prawy" <r...@g...com> napisał :

    > Wieje mi do kasku co skutecznie rozwala zatoki.
    > Co robić?
    > [...]

    Zmienić kask. Mi pomogło.
    Budżetowy LZ6 był do dupy pod tym względem.
    W sumie nie tylko pod tym.

    pzdr
    --
    ARQ
    transalp

  • 6. Data: 2014-02-28 09:59:50
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "Prawy" <r...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > Wieje mi do kasku co skutecznie rozwala zatoki.
    > Co robić?
    > Próbowałem już wiele wszystkiego i to na nic.

    Jeśli na różnych kaskach masz podobnie to pomyśl o kołnierzu na szyje, dość
    skutecznie blokuje nawiewanie powietrza od spodu. Acha, no i warto
    zainwestować w podbródek do kasku.

    X.

  • 7. Data: 2014-02-28 10:16:30
    Od: Prawy <r...@g...com>

    rzeczywiśćie myśle żeby do jednego kasku na chłody rzeczywiście podkleić taką
    membrane z taśmy, coś własnie jak podbródek...

    lecz pewnie sie skończy że bedę jeździł z kominem

    nie ma cudów, zima to nie lato