  • 1. Data: 2010-05-26 19:37:25
    Temat: Wielokrotne pobieranie strony WWW
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    Witam !

    W celach testowo-statystycznych na rzadko odwiedzanej stronie WWW
    umieściłem w niewidocznej iframe wywołanie skryptu php. Skrypt ten
    wysyła do mnie e-maila z adresem IP użytkownika. Czyli gdy ktoś odwiedzi
    stronę to dostaję jednego e-maila.
    Wszytko od miesięcy działa zgodnie z założeniami. Jednak w powtarzalny
    sposób występuje dla mnie dość dziwne zjawisko. Jest taki jeden adres IP
    należący do dużej instytucji. Gdy ktoś z tego adresu pobiera stronę to
    zamiast jednego e-maila dostaję za każdym razem kilkadziesiąt.
    Czy ktoś ma pomysł co jest tego przyczyną ?

    Paweł