  • 1. Data: 2009-02-21 14:45:02
    Temat: Win XP - raz startuje, innym razem nie - PILNE !!!
    Od: "Benjamin" <k...@o...pl>

    Witam
    Od kilku dni mam problem ze swoim kompem. Po jego włączeniu raz startuje bez
    problemu, innym razem
    pojawia się czarny ekran i kursor myszki (niestety jest on nieruchomy). Czy może być
    to kwestia
    sprzętu, czy raczej softu (jakiś czas temu instalowałem nakładkę Vista Inspirat,
    potem ją
    odinstalowałem i komp chodził ok)? Czy może być to kwestia plików systemowych (może
    któreś są
    uszkodzone) i czy jest jakiś sposób aby je naprawić, oczywiście bez przeinstalowania
    całego systemu
    i wszystkich aplikacji?

    Za wszelką pomoc bardzo dziękuję.

    --
    Pzdr
    Benjamin

  • 2. Data: 2009-02-22 08:44:13
    Temat: Re: Win XP - raz startuje, innym razem nie - PILNE !!!
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Benjamin" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > systemowych (może któreś są uszkodzone) i czy jest jakiś sposób aby je
    > naprawić, oczywiście bez przeinstalowania całego systemu i wszystkich

    Sprobuj uruchomic komputer na jakims LiveCD (np. Knoppix). Jesli z plyty
    CD/DVD system ci wstanie, to problemow szukaj raczej w systemie...

    Pozdrawiam
    Michal