  • 1. Data: 2009-02-21 12:58:57
    Temat: Fake badsectory
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Skopiowałem dysk wraz z badsctorami. Jak się okazuje to są pewnie
    badsectory logiczne ponieważ SMART Test dysk przechodzi w
    przeciwieństwie do drugiego na którym SMART test sie wysypuje koncertowo.

    Tak czy inaczej drażni mnie te 2MB fake badsectorów. CHKDSK nie usuwa
    ich. Jak można usunąć je bez formatowania partycji?

  • 2. Data: 2009-02-21 14:35:09
    Temat: Re: Fake badsectory
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    HDD Regenerator?

  • 3. Data: 2009-02-21 18:27:11
    Od: Shooter <s...@w...op.pl>

    nom pisze:
    > HDD Regenerator?

    Szybciej bedzie MHDD
    --
    Shooter

  • 4. Data: 2009-02-21 20:46:19
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Sat, 21 Feb 2009 19:27:11 +0100, Shooter napisał(a):

    > Szybciej bedzie MHDD

    Albo po prostu wyzerowanie dysku programem producenta.
    --
    M. [Windows - Shell/User MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 5. Data: 2009-02-22 05:18:52
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Michal Kawecki pisze:

    > Albo po prostu wyzerowanie dysku programem producenta.

    Pierwszy mój post - to sa przeniesione badsectory przez raid, fizycznie
    ich nie ma bo dysk jest gładki jak lustro testy SMART zalicza.
    Nie zamierzam zerować danych bo nigdy nie uda mi sie ich przenieść. Bez
    Badsectorów.

  • 6. Data: 2009-02-22 10:36:28
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Shooter" <s...@w...op.pl> napisał w wiadomości

    > Szybciej bedzie MHDD
    Dlaczego szybciej?
    Ma opcję odzyskiwania uszkodzonych sektorów?

  • 7. Data: 2009-02-22 11:00:05
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    nom pisze:

    > Użytkownik "Shooter" <s...@w...op.pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego szybciej?
    > Ma opcję odzyskiwania uszkodzonych sektorów?

    Ma opcję remapowania ale uszkodzonych badsecotorów z której dzi sobie
    skorzystałem na innym zupełnie dysku.

    Jednak ja ma problemy z badsecotrami "logicznymi". myślę ze ponowny
    format by pomógł ale nie mogę formatować bo to partycja z danymi
    "krytycznymi" dla systemu. jedynie po głowie mi wychodzi backup tej
    partycji,przeniesienia na inny dysk sformatowanie jej i wgranie w to
    samo miejsce. Jednak trzeba to zrobić pod innym systemem operacyjnym i
    dysponować 160GB miejsca.

    Dlatego szukam narzędzia online.

  • 8. Data: 2009-02-22 11:15:01
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Sun, 22 Feb 2009 06:18:52 +0100, Osadnik napisał(a):

> [...]
    > ich nie ma bo dysk jest gładki jak lustro testy SMART zalicza.
    > Nie zamierzam zerować danych bo nigdy nie uda mi sie ich przenieść. Bez

    Aha. No to wykonaj chkdsk -r. Powinien przywrócić do życia te
    niby-badsektory.

  • 9. Data: 2009-02-22 14:24:42
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Michal Kawecki pisze:

    > Aha. No to wykonaj chkdsk -r. Powinien przywrócić do życia te
    > niby-badsektory.

    A jednak sobie nimi nie radzi.

  • 10. Data: 2009-02-22 15:14:34
    Od: mescalero <m...@v...pl>

    Osadnik wrote:

    > Tak czy inaczej drażni mnie te 2MB fake badsectorów. CHKDSK nie usuwa
    > ich. Jak można usunąć je bez formatowania partycji?

    Może SpinRite?