eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmWindows Mobile, ekran Today dźwięk › Windows Mobile, ekran Today dźwięk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!lublin.pl!news.lublin.p
    l!not-for-mail
    From: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Windows Mobile, ekran Today dźwięk
    Date: Sun, 1 Mar 2009 11:12:23 +0100
    Organization: lubman
    Lines: 11
    Message-ID: <godn2j$8jc$1@news.lublin.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat05.nowanet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.lublin.pl 1235902356 8812 89.186.2.57 (1 Mar 2009 10:12:36 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...lublin.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 1 Mar 2009 10:12:36 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:965042
    [ ukryj nagłówki ]

    Wielokrotnie szukałem w swoim HTC TyTN II opcji i nie znalazłem, pytam więc
    Was...czy ktoś z Szanownych Dyskutantów może mnie oświecić i powiedzieć do
    czego służy ikonka Sound: "Automatic" na ekranie Today pod windowsem Mobile.
    Są 4 takie ikonki, normal, vibrate, silent i automatic. Pierwsze trzy sa
    bezdyskusyjne, a co z ostatnią? Gdzie znajdę jakies opcje do konfiguracji
    tegoż? Jakie dźwięki wydaje telefon i od czego one zależą w trybie
    "automatic"? Nie zauważam różnic pomiędzy trybami Normal a Automatic.

    Pozdrawiam, Krzysiek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: