  • 1. Data: 2008-11-26 09:50:42
    Temat: [Wirtualna Polsza] TPSA krytykuje własną nieudolność
    Od: futszaK <f...@g...com>

    http://tiny.pl/6xm9

    Polska zamiast gonić świat w szybkim internecie, coraz bardziej zostaje
    z tyłu czytamy na łamach „Gazety Prawnej”.

    Jak podają specjaliści, co mniej więcej pięć lat prędkość łączy
    internetowych rośnie od sześciu, do ośmiu razy. Dziś standardowe łącze
    ma przepustowość 10Mb/s, za pięć lat będzie to 100Mb/s, a w roku 2017 aż
    1 Gb/s. Niestety nie Polsce. W naszym kraju mamy do czynienia z łączami
    od 1 do 2Mb/s i nie zapowiada się, aby w najbliższym czasie wartości te
    ulęgły zwiększeniu. Raczej możemy póki co zapomnieć o telewizji wysokiej
    rozdzielczości, czy wideo na żądanie – polskie łącza są do tego za
    wolne.

    Przedstawiciele PTK Centertel zwracają uwagę na fakt, iż przyczyną tego
    stanu jest kiepski stan krajowej infrastruktury telekomunikacyjnej.
    Potrzebujemy inwestycji na poziomie nawet 28 mld zł, aby choć trochę
    dogonić Europę i świat. W samej TPSA, tylko 1/9 łączy może pochwalić się
    przepustowością, która pozwala na świadczenie usług telewizyjnych i
    dostępu do Internetu na poziomie 2Mb/s. Cena łącz także nie jest
    adekwatna, w Serbii gdzie istnieje monopol łacze 1,5Mb/s kosztuje tyle
    samo co 20Mb/s w Austrii czytamy w „Gazecie Prawnej”

    Jedyną radą na ten stan rzeczy, może być postawa Regulatora, który
    zagwarantuje operatorom wyższą stopę zwrotu. Inaczej szybki Internet w
    Polsce będzie tylko marzeniem.

    --
    Tomasz Kruk
    http://futszak.blogspot.com/

  • 2. Data: 2008-11-26 13:19:49
    Od: jasio <s...@k...pl>

    futszaK pisze:
    > http://tiny.pl/6xm9

    Po co to tniesz?

  • 3. Data: 2008-11-26 14:10:49
    Od: futszaK <f...@g...com>

    jasio wrote:

    > Po co to tniesz?

    bo robiłem linka dla kogoś i mi się wrzuciło

    to naprawde taki duży problem dla Ciebie ?

    --
    Tomasz Kruk
    http://futszak.blogspot.com/

  • 4. Data: 2008-11-26 14:12:52
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    In pl.internet.polip futszaK <f...@g...com> wrote:

    > bo robiłem linka dla kogoś i mi się wrzuciło
    >
    > to naprawde taki duży problem dla Ciebie ?

    Gorsze jest blogowanie na polipie.

    --
    ŁT

  • 5. Data: 2008-11-26 18:39:11
    Od: jasio <s...@k...pl>

    > bo robiłem linka dla kogoś i mi się wrzuciło

    Normalnie Ci wierze..

    > to naprawde taki duży problem dla Ciebie ?

    A dla Ciebie, zeby nie ciac?

  • 6. Data: 2008-11-28 12:07:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello futszaK,

    Wednesday, November 26, 2008, 3:10:49 PM, you wrote:

    > bo robiłem linka dla kogoś i mi się wrzuciło
    > to naprawde taki duży problem dla Ciebie ?

    Nie wiem, jak dla Jasia, ale ja w takie linki w ogóle nie wchodzę - za
    dużo screamerów, gołych chłoptasiów itp. badziewia pod skróconymi
    linkami się kryje.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2008-11-28 19:35:59
    Temat: Re: [Wirtualna Polsza] TPSA krytykuje włas brEgIG5pZXVkb2xub7bm
    Od: futszaK <f...@g...com>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Nie wiem, jak dla Jasia, ale ja w takie linki w ogóle nie wchodzę - za
    > dużo screamerów, gołych chłoptasiów itp. badziewia pod skróconymi
    > linkami się kryje.

    i uważasz że nie mam nic do roboty, tylko skracał linki do *&^(*^(*& i
    wrzucał na polipa

    bardzo śmieszne

    --
    Tomasz Kruk
    http://futszak.blogspot.com/

  • 8. Data: 2008-11-28 20:44:13
    Od: Michał Górny <m...@m...com>

    On Fri, 28 Nov 2008 13:07:51 +0100, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    wrote:

    > Nie wiem, jak dla Jasia, ale ja w takie linki w ogóle nie wchodzę - za
    > dużo screamerów, gołych chłoptasiów itp. badziewia pod skróconymi
    > linkami się kryje.

    Dlatego używa się tnij.org, które pozwala włączyć ,,podgląd skrótu" przed
    przekierowaniem.

    --
    Z poważaniem,
    Michał Górny