  • 11. Data: 2010-03-31 11:02:25
    Temat: Re: "Wkrótce zaleją nas reklamy"
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "shat" <a...@s...pl> napisał w wiadomości news:

    > mBank też ma swoja sieć, Biedronka też, carrefour, a oni się nie reklamują

    Kto Cię tak okłamał?

  • 12. Data: 2010-03-31 18:56:08
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 31 Mar 2010 12:58:39 +0200, shat napisał(a):
    > Wpłynęła, bo znasz wyraz "Era" albo "Plus" , a chodzi właśnie o ugruntowanie
    > tych nazw w Twojej świadomości,

    Nie wpłynęła, bo wpłynęły np. ceny usług albo opinie znajomych.

    > mBank też ma swoja sieć, Biedronka też,
    > carrefour, a oni się nie reklamują więc nie wiesz nawet że maja swoje
    > (virtualne) sieci.

    No właśnie, wirtualne sieci - więc nie mają swoich. Są to prepaidy, co
    dla wielu osób dyskwalifikuje te "sieci"...

    Tak więc akurat sieć gsm to kiepski przykład :) Co innego proszki do prania,
    pasty do zębów - tu można się wkurzać na reklamę ale potem w sklepie
    postrzegasz Vizir czy Colgate jako produkt markowy a Dash czy Colodent jako
    produkt tani, prawdopodobnie gorszy. Nawet jak wybierzesz to drugie (choćby
    na przekór reklamodawcom) to nie zmieni to takiego postrzegania marek ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 13. Data: 2010-03-31 21:03:55
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-03-31 20:56, Jacek Osiecki wrote:

    > No właśnie, wirtualne sieci - więc nie mają swoich. Są to prepaidy, co
    > dla wielu osób dyskwalifikuje te "sieci"...

    Absolutnie nie masz racji. To, czy rozliczanie z użytkownikiem będzie w
    formie abonamentu czy prepaidu, zależy i od modelu biznesowego
    wirtualnego i od możliwości operatora-dawcy. Przykładem mogą być Aster i
    inea (tylko abo) czy Cyfrowy Polsat (i abo i pp).

  • 14. Data: 2010-04-03 13:12:48
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-03-30 15:27, BoDro pisze:
    Liberalizując przepisy reklamowe Komisja
    > Europejska argumentowała, że rynek reklamy telewizyjnej słabnie, a coraz
    > większa część reklamowych budżetów odpływa do internetu.

    Leżę ze śmiechu;) Przecież to spowoduje, że więcej ludzi będzie
    korzystało z internetu, a coraz mniej z telewizji;)

  • 15. Data: 2010-04-09 18:59:01
    Od: "B.A.N." <n...@t...pl>

    a Internetu to nie zaleja reklamy ?;)