  • 11. Data: 2021-01-03 17:26:03
    Temat: Re: Woreczki strunowe ESD z TME
    Od: Adam <b...@p...pl>

    Dnia Sun, 3 Jan 2021 10:33:43 +0100, Piotr Wyderski napisał(a):

    > A po co Ty to zbierasz?
    >
    > BadWorm: a nie lepiej kupić te metalizowane strunówki? Też się świetnie
    > sprawdzają.

    Metalizowanych prawdę mówiąc nie testowałem. Musiałbym je specjalnie kupić
    w tym celu, bo nie mam chyba ani jednej we właściwym rozmiarze. Różowe
    zostały zagospadorowane bo trochę ich miałem w swoich zasobach :)
    www.kolejnafoto.pl

    Avast.

  • 12. Data: 2021-01-03 17:37:06
    Od: Adam <b...@p...pl>

    Dnia Sat, 2 Jan 2021 22:50:23 +0100, sundayman napisał(a):

    > mam tego całą torbę - ze 2 albo 3 kg.

    Wow, będzie zapas na co najmniej kilka lat :D
    > Tyle, że oczywiście są z naklejkami po częściach. Zdarzają się też
    > większe rozmiary, ale w mniejszej ilości.
    > Kolekcja zbierana parę lat - wyrzucić szkoda, a zrobić z tym nie mam co
    > więc chętnie się pozbędę.

    Naklejki nie przeszkadzają, wręcz ułatwiają opisywanie zawartości :) Jak to
    w praktyce wygląda to można zobaczyć tutaj:
    http://transport.prohost.pl/kolejowy/pliki/0005_2017
    -07-30_08-44_9254.jpg
    > Mogę ci to wysłać na paczkomat tylko mi podaj na jaki i swój telefon
    > oczywiście ( pisz na sundayman(maupa)poczta.onet.pl )

    Super, dziękuję! Mail poszedł. Przy okazji zrewanżuję się piwem :-B
    www.kolejnafoto.pl

    Avast.

  • 13. Data: 2021-01-03 18:09:56
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > bo każdy szanujący się elektronik zawodowy lub amator ma pełny
    > dwudziestostopowy kontener przydasi :)))

    dokładnie tak :)

  • 14. Data: 2021-01-03 18:28:24
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Naklejki nie przeszkadzają, wręcz ułatwiają opisywanie zawartości :) Jak to
    > w praktyce wygląda to można zobaczyć tutaj:
    > http://transport.prohost.pl/kolejowy/pliki/0005_2017
    -07-30_08-44_9254.jpg

    Adam, zdradź proszę dlaczego tak racjonujesz? Szczupły jesteś, więc
    wątek z kaloriami odpada, zresztą snikersy by nie pasowały ;)
    Jakieś surwiwalowe tematy Cię dopadły?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 15. Data: 2021-01-03 18:29:49
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    sundayman pisze:

    > dokładnie tak :)

    Szlak, to jak mam 2 takie 40 stopowe, to zaliczam się do... ;)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 16. Data: 2021-01-03 20:11:53
    Od: Adam <b...@p...pl>

    Dnia Sun, 03 Jan 2021 18:28:24 +0100, Irek.N. napisał(a):

    > Adam, zdradź proszę dlaczego tak racjonujesz? Szczupły jesteś, więc
    > wątek z kaloriami odpada, zresztą snikersy by nie pasowały ;)
    > Jakieś surwiwalowe tematy Cię dopadły?

    To jest tzw. minimalizm w podróży :) Gdy trzeba nieść swój cały dobytek
    przez 20-30 km dziennie po dzikich górach w Skandynawii to naturalnym jest
    dążenie do obniżenia wagi bagażu. Na bazie ilości kilometrów określam
    zapotrzebowanie na kalorie, a z tego powstaje konkretny plan żywieniowy.
    Przygotowane wcześniej porcje trafiają jak widać do woreczków z TME i nie
    tylko ;) Jak na razie taka koncepcja sprawdza się całkiem nieźle. Jest z
    tym trochę zabawy na etapie przygotowań ale wychodzi to sporo taniej niż
    gotowe zestawy i też lżej, bo opakowanie np. od porcji żywności
    liofilizowanej jest o wiele cięższe niż torebka strunowa.
    www.kolejnafoto.pl

    Avast.

  • 17. Data: 2021-01-03 22:37:56
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Super, dziękuję! Mail poszedł. Przy okazji zrewanżuję się piwem :-B

    Spoko, cieszę się jeśli będzie z nich pożytek - nie lubię wyrzucać
    "przydasi", znacznie lepiej jak ktoś skorzysta. Dziś wysyłam, to pewnie
    lada chwila dostaniesz.

    Tylko zanim wsypiesz płatki to sprawdzaj, czy coś tam nie zostało, żebyś
    nie wszamał potem jakiegoś rezystora :)

  • 18. Data: 2021-01-04 10:21:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    Sunday, January 3, 2021, 8:11:53 PM, you wrote:

> [...]
    > gotowe zestawy i też lżej, bo opakowanie np. od porcji żywności
    > liofilizowanej jest o wiele cięższe niż torebka strunowa.

    Jeden taki kiedyś przygotowywał się do wyprawy polarnej. Przygotował
    sobie mnóstwo porcjowanego musli. Wyprawę ledwie przeżył a na następną
    już się nie wygłupiał z musli ale zapakował normalny, przyzwoity
    pemikan.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 19. Data: 2021-01-04 10:45:35
    Od: Adam <b...@p...pl>

    Dnia Mon, 4 Jan 2021 10:21:12 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

> [...]
    > sobie mnóstwo porcjowanego musli. Wyprawę ledwie przeżył a na następną
    > już się nie wygłupiał z musli ale zapakował normalny, przyzwoity

    Będę o tym pamiętał szykując się do wyprawy na biegun. Póki co zaglądam co
    prawda za koło podbiegunowe, ale na sam czubek Ziemi to jeszcze mi daleko.
    :) Planowanie żywienia i przygotowywanie na tej podstawie racji jak na
    razie zdaje egzamin. Mam też wciąż ten komfort, że prowiant w plecaku nie
    stanowi 100% mojego wyżywienia i na ogół zawsze mam możliwość pozyskania
    dodatkowych kalorii czy to w sklepie, czy w jakieś hotelowej restauracji.
    www.kolejnafoto.pl

    Avast.

  • 20. Data: 2021-01-04 10:51:11
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 03.01.2021 o 17:24, Adam pisze:

    > TME nie ma w ofercie torebek w takim rozmiarze, jaki mnie interesuje.

    A, no to OK.
    Ale zdajesz sobie sprawę że to tworzywo zapewne nie jest przeznaczone do
    kontaktu z żywnością? Tak tylko zwracam uwagę.

    Pozdrawiam

    DD