  • 11. Data: 2009-10-29 09:02:21
    Temat: Re: Wszyscy skonczymy w blocie :)
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 29 Oct 2009 09:56:25 +0100) ktos podajacy sie za (pj)
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > nie
    >
    > po prostu dziwnym mi sie wydaje koniecznosc sprawdzenia wszystkich
    > odmian motocyklizmu, jedynie z tego powodu, ze na tor daleko, a nie z
    > wewnetrznej potrzeby... :-P

    Ojejku, ale sie czepiles :) Po prostu trzeba sobie znalezc jakas wymowke,
    zeby uzasadnic zakup nowej zabawki :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 12. Data: 2009-10-29 09:24:29
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Piotr Klimek pisze:

    > Ojejku, ale sie czepiles :) Po prostu trzeba sobie znalezc jakas wymowke,
    > zeby uzasadnic zakup nowej zabawki :)

    Aaa! No to mów tak od razu! ;-)

    p.s. dasz się karnąć? ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 13. Data: 2009-10-29 09:38:37
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 29 Oct 2009 10:24:29 +0100) ktos podajacy sie za (pj)
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Aaa! No to mów tak od razu! ;-)
    >
    > p.s. dasz się karnąć? ;-)

    Moze na topieniu marzanny? :)

  • 14. Data: 2009-10-30 00:06:40
    Od: AlF <s...@g...com>

    smoq wrote:

    > Daleko to z Katowic? chetnie bym posmigal :))

    w pieruny daleko niestety :-(

  • 15. Data: 2009-10-30 18:04:23
    Od: "sanczeski" <j...@w...pl>

    szuka po świecie zamiast zapytać ...
    stoi i czeka cagivka, kawasaka i hondziawka, po kolei - 350, 400 i 650 ccm
    tylko wozić po osowskich szutrach:-)

    --
    sanczes ------Sopot
    gsxf 600 -wydana