  • 1. Data: 2017-01-01 00:06:17
    Temat: Wszystrkiego dobrego!
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    ...W Nowym Roku!

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.

  • 2. Data: 2017-01-01 00:24:09
    Temat: Re: Wszystrkiego dobrego!
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2017-01-01 o 00:06, HF5BS pisze:
    > ...W Nowym Roku!

    Również wszystkiego dobrego ;)

  • 3. Data: 2017-01-01 00:35:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jawi pisze tak:

    > Również wszystkiego dobrego ;)

    zdrowia, kasiory i nic do roboty ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2017-01-01 00:36:09
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-01 o 00:24, Jawi pisze:

    > Również wszystkiego dobrego ;)

    No i żeby był gorszy niż 2018 ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2017-01-01 00:46:38
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > zdrowia, kasiory i nic do roboty ;)

    E, no, taka synekura...synekurka, znaczy się synek, kurka... i nic do
    roboty? Właśnie wtedy do roboty, trzęsień ziemi w Polsce praktycznie nie ma,
    samo się nie zrobi :)))
    Tym bardziej, że już chyba piąty raz od północy, mam na zegarze ok. 0:40,
    napiertentegodalają reklamami środków na twardy postój ten tego... kutasa...
    (Stymen) Nosz k... będę do apteki teraz latać... choć cholercia... a może
    oni to wizjonerzy jacyś, na miarę Jaca, który wywróżył Polsce na listopad
    2011 bankructwo i wygraną PiS w wyborach...? :P
    Tak więc, Tobie i wam wszystkim na Nowy Rok, aby darzył, a dodatkowo
    siedlczanom, zwłaszcza spod DomTel-u, normalności :))

  • 6. Data: 2017-01-01 00:54:29
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > No i żeby był gorszy niż 2018 ;)

    No jacha! :)
    Wszystkim Wam megawygranej w Totka, coby można już nie pracować, albo robić
    to dla czystej przyjemności, jeśli ktoś lubi te klocki :)) Niech elektrony
    prosto płyną, półprzewodniki mają charakterystykę idealną tam, gdzie to
    potrzebne (bo nie mogą mieć wszędzie - nie było by wtedy radia), MLCC niech
    nie zależą pojemnościowo od napięcia chyba, że chcielibyśmy wykorzystać tę
    zależność do regulowania parametrów układu. Aby wszelkie Atmele, 8051, itd.,
    same programowały się na najlepszy program, jaki tylko da się zrobić,
    oczywiście taki, który robi to, co chcemy... No, żeby forsy było w bród, a
    elektronika była rozrywką i zabawą sprawiającą megafrajdę, a kasa, aby się
    sama zarabiała :)

  • 7. Data: 2017-01-01 13:18:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    HF5BS pisze tak:

    > E, no, taka synekura...synekurka, znaczy się synek, kurka... i nic
    > do roboty? Właśnie wtedy do roboty, trzęsień ziemi w Polsce
    > praktycznie nie ma, samo się nie zrobi :)))

    Nie no tam coś podłubać w samochodzie albo jakiś zasilaczyk strzelić
    sobie własnej roboty dla przyjemności ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 8. Data: 2017-01-01 13:25:32
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2017-01-01 o 00:06, HF5BS pisze:
    > ...W Nowym Roku!

    Także, wszystkiego Naj.

    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 9. Data: 2017-01-01 18:24:15
    Od: "Bo(o)t Manager" <b...@U...wp.pl>

    Dnia Sun, 01 Jan 2017 00:46:38 +0100, HF5BS napisał(a):

    [ciach]
> [...]
    > i wam wszystkim na Nowy Rok, aby darzył, a dodatkowo siedlczanom,
    > zwłaszcza spod DomTel-u, normalności :))

    I taki sygnał idzie we wszechświat, a potem kosmity się dziwią jak się
    rozmnażamy skoro pół narodu boli głowa, a drugie pół nie może. ;-D

    Również Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku - Życzę Wam Wszystkim.

    Bo(o)t manager

  • 10. Data: 2017-01-01 20:59:01
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Bo(o)t Manager" <b...@U...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:viqnjd-5n5.ln1@autostopem.przez.galaktyke.org..
    .

    > I taki sygnał idzie we wszechświat, a potem kosmity się dziwią jak się
    > rozmnażamy skoro pół narodu boli głowa, a drugie pół nie może. ;-D

    No jak to, nie wiedziałeś? Starsi cię nie uczyli? To bocian przynosi i w
    kapuście zostawia!
    (niestety w częściach, filmik z całością jest wadliwy, a innego całego nie
    ma)
    cz1 https://www.youtube.com/watch?v=l1KQy3U-SDY
    cz2 https://www.youtube.com/watch?v=mHNGcCnxtvw
    cz3 https://www.youtube.com/watch?v=oLRs4lpuKGo
    cz4 https://www.youtube.com/watch?v=bL-hJtRdkZ4
    Cała prawda Panie!! :)

    > Również Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku - Życzę Wam Wszystkim.

    Nawzajemnie i jak najlepszego uporządkowania elektronów!