  • 1. Data: 2010-11-28 21:04:00
    Temat: Wybieranie głosowe w HTC Desire HD
    Od: Marek <b...@e...com>

    Witam,

    Właśnie zmieniam aparat telefoniczny i chyba jakąś gafę strzeliłem.
    Zamówiłem urządzenie jak w temacie. Rychło w czas wyczytałem, że nie da
    się w tym aparacie wybierać osób z książki głosowo przez słuchawkę
    bluetooth. Czy jest to prawdą?

    Przywykłem do tego, że od lat w Nokiach to standard i jakoś wierzyć mi
    się, że wypasiony smartfon nie ma tak podstawowej funkcji. Nie wyobrażam
    sobie grzebania w książce adresowej w trakcie prowadzenia auta.

  • 2. Data: 2010-11-28 21:04:40
    Temat: Re: Wybieranie głosowe w HTC Desire HD
    Od: Marek <b...@e...com>

    Ups, przepraszam. Nie ta grupa mi się kliknęła...