  • 1. Data: 2010-11-24 11:59:27
    Temat: pasek przewijania w div - wygląd
    Od: "Slawek" <grypy[at]wp.pl>

    Witam

    Jakoś tak googluję od rana i nic sensownego nie mogę znaleźć co pozwoli mi
    mieć wpływ na wygląd paska przewijania warstwy div. Próbowałem z jquery ale
    jakos nic nie wychodzi. Oczywiście w grę wchodzi tylko i wyłącznie
    rozwiązanie które działa w wszystkich najpopularniejszych przeglądarkach.
    Może ktoś zna jakieś eleganckie rozwiązanie lub skrypt aby można było nadać
    własny styl dla paska przewijania warstwy div.

    z góry dzięki i pozdrawiam
    Sławek

  • 2. Data: 2010-11-24 13:04:05
    Temat: Re: pasek przewijania w div - wygląd
    Od: Krzysztof Magosa <k...@m...pl>

    W dniu 24.11.2010 12:59, Slawek pisze:
    > Witam
    >
    > Jakoś tak googluję od rana i nic sensownego nie mogę znaleźć co pozwoli
    > mi mieć wpływ na wygląd paska przewijania warstwy div. Próbowałem z
    > jquery ale jakos nic nie wychodzi.

    jScrollPane