  • 1. Data: 2009-03-05 11:05:03
    Temat: Wybór zasilacza - juz nie mogę...
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Witam!

    Właśnie mój Antec 350W zaczął sobie radośnie piszczeć (w stanie czuwania
    bardziej przy pracy mniej). Już po prostu opadaja mi ręce - co roku kupuje
    nowy zasilacz i troche mi się to znudziło...

    Teraz szukam nowego ~350-450W, ma być cichy niezawodny, wysokosprawny i
    mozliwie tani ;-) Moja konfiguracja jest taka "srednia": Core 2 Duo + P35 +
    X3450 + 2 dyski + tunery i inne

    Z poniższego zbioru:
    http://www.skapiec.pl/site/cat/37/filtr/_0_1080,1079
    _0_0_0_0_0_0_0_0

    wstepnie wybrałem "Seasonic SS400ET" za około 170zł, niestety nie moge
    namierzyć żadnych sensownych recenzji tego cudaka...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj