  • 1. Data: 2009-03-05 14:05:13
    Temat: Karta Pamięci
    Od: " TheLock" <t...@g...pl>

    Witam, mam taki problem gdyż jakieś 4 miesiące temu padła mi karta pamięci micro
    sd. Karte pammięci moge otworzyc i zobaczyć co na niej jest, a czasami wcale się
    nie otwiera i jest coś takiego [url=http://www.imagic.pl/public/pview/275374/Przech
    wytywanie.JPG][img]http://ww
    w.imagic.pl/public/thumb_49afdba58d64f020571606.jpg[
    /img][/url]
    Próbowałem różnych programów, formatował i nic nie pomogło powiem szczerze
    skończyły mi sie pomysły jak ją naprawić

  • 2. Data: 2009-03-05 14:10:11
    Temat: Re: Karta Pamięci
    Od: m...@g...com

    On 5 Mar, 15:05, " TheLock" <t...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Próbowałem różnych programów, formatował i nic nie pomogło powiem szczerze
    > skończyły mi sie pomysły jak ją naprawić

    i już zapewne nic się nie da zrobić. Karta wygląda na uszkodzoną.
    Możesz oddać na gwarancję?

  • 3. Data: 2009-03-05 14:13:58
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    TheLock pisze:
> [...]
    > Próbowałem różnych programów, formatował i nic nie pomogło powiem szczerze
    > skończyły mi sie pomysły jak ją naprawić

    Zanim cokolwiek zrobisz - wsadź kartę do innego czytnika. Miałem taki
    problem i winny okazał się padający czytnik
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 4. Data: 2009-03-05 15:57:36
    Od: " " <t...@g...pl>

    Tomaszek <t...@j...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Zanim cokolwiek zrobisz - wsadź kartę do innego czytnika. Miałem taki
    > problem i winny okazał się padający czytnik

    Chyba raczej czytnik nic tu do tego nie ma, karta jest uszkodzona, a gwarancji
    już chyba nie ma :/

  • 5. Data: 2009-03-06 18:43:30
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    t...@g...pl pisze:
    > Chyba raczej czytnik nic tu do tego nie ma, karta jest uszkodzona, a gwarancji
    > już chyba nie ma :/

    Ale ty to sprawdź, ja tam kiedyś kupiłem drugą kartę i okazało się, że
    druga też nie działa;) Objawy identyczne jak Twoje. Było wesoło, dopóki
    nie złapałem, że czytnik mam walnięty;)