  • 1. Data: 2015-06-08 22:29:58
    Temat: cross
    Od: Maniek22 <pat607@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam poszukuje crossa chciałbym żeby był w miare lekki by można było na
    nim skakać pojemność 250cm. Co powiecie o ktm sx 250. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-06-08 22:33:02
    Temat: Re: cross
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek22 wrote:

    > Witam poszukuje crossa chciałbym żeby był w miare lekki by można było na
    > nim skakać pojemność 250cm. Co powiecie o ktm sx 250. Pozdrawiam

    po 250 naraz ciężko się skacze

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2015-06-09 19:45:12
    Od: Maniek22 <pat607@_NOSPAM_interia.pl>

    a 125 cm potrzebuje coś głównie na tor musi być lekki, obecnie jeżdżę
    yamahą xt 125 ale jest słaba i potrzebuje coś mocniejszego mam małe
    doświadczenie w terenie

  • 4. Data: 2015-07-26 16:40:03
    Od: Madalena <fekt@_NOSPAM_wp.pl>

    jeżeli latasz tylko po torach to spraw sobie fullcrosa np yamaha yz 80
    jest bardzo lekka i zrywna ma coś około 30 koni i naprawdę daje radę.
    Jeździłam na takiej i naprawdę nie szła gorzej od ciężkich 250tek.