  • 1. Data: 2012-10-30 13:04:15
    Temat: Wyciek z chłodzenia
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    Toyota Avensis, silnik 4A-FE, wyciek z chłodzenia z pompy wody (do wymiany) i z
    okolic skrzyni biegów. Warsztat twierdzi że to jakaś zaślepka która mogła skorodować,
    co powoduje konieczność demontażu skrzyni. Da sie to jakoś taniej?

    AdamK

  • 2. Data: 2012-10-30 13:51:23
    Temat: Re: Wyciek z chłodzenia
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-10-30 13:04, *Adam Klobukowski* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:
    > Toyota Avensis, silnik 4A-FE, wyciek z chłodzenia z pompy wody (do wymiany) i z
    okolic skrzyni biegów. [...]
    ^^^^^^
    Próbujesz nas wkręcić? :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 3. Data: 2012-10-31 08:32:39
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Tuesday, 30 October 2012 13:51:23 UTC+1, Mirek Ptak wrote:
    > Dnia 2012-10-30 13:04, *Adam Klobukowski* napisał, a mnie coś
    >
    > podkusiło, żeby odpisać:

    > ^^^^^^
    >
    > Próbujesz nas wkręcić? :)

    Co ? Nigdy nie widziałeś zpsutej Toyoty? Ja ostatnio widziałem dwie na raz.

    AdamK

  • 4. Data: 2012-10-31 09:02:49
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-10-31 08:32, *Adam Klobukowski* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > Co ? Nigdy nie widziałeś zpsutej Toyoty? Ja ostatnio widziałem dwie na raz.

    Tak sobie zażartowałem ;)

  • 5. Data: 2012-10-31 12:14:38
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    W dniu 2012-10-30 13:04, Adam Klobukowski pisze:
> [...]
    co powoduje konieczność demontażu skrzyni. Da sie to jakoś taniej?

    w suzuki np. g16a na bloku za kolem zamachowym jest metalowa zaslepka
    plaszcza wodnego i czasem koroduje co skutkuje wyciekiem miedzy
    silnikiem a skrzynia. w tej toyocie moze byc podobnie. naprawa poprzez
    zdjecie skrzyni i kola zamachowego.

  • 6. Data: 2012-11-05 11:23:45
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "chwdp" <h...@i...yfd> napisał w wiadomości
    > zdjecie skrzyni i kola zamachowego.

    Przy okazji dobrze wymienić simering na wale.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz