  • 1. Data: 2009-01-20 12:19:49
    Temat: Wymiana karty graficznej
    Od: w...@g...com

    Witam

    Zostałem poproszony o pomoc w naprawieniu kompa, w któym na skutek
    zatarcia wentylatora padła karta graficzna. Wstaje tylko na
    zintegrowanej i chodzi bez problemów. Po wymianie wentylatorka grafika
    dalej jest martwa. Płyta główna nie wykazuje uszkodzeń kondensatorów.
    Niestety nie mam zadnej innej karty na PCI-E żeby sprawdzić złącze,
    ani drugiego kompa, zeby przetestować grafikę :/

    Pacjent przedstawia się następująco (zakupiony w Vobis):

    Intel Core 2 Duo @6300 1.86 GHz
    Asus P5VD2-MX
    1x 512MB DDR2 PC4300 (oryginalne)
    1x 512MB DDR2 PC5300 (dołożone)
    Poit Of View GeForce 7300GS 256MB
    Samsung SP2504C
    Zasilacz "noname" PFC 300W
    WinXP Pro PL SP2
    LCD 19" Benq (modelu nie pamiętam) na złączu analogowym

    Komputer użytkowany jest przez 13-latka w 100% do gier bez zwarcania
    uwagi na jakieś tam detale, rozdzielczości, anizo i inne bajery.
    Instalacja gry i jazda... Tytuły również jak leci i co mają koledzy z
    klasy.

    Jestem bardzo ograniczony cenowo, ale karta musi być nowa (koniecznie
    z gwarancją "jakby co")
    Jednocześnie zdaję sobie sprawę, ze nie obejdzie się bez wymiany
    zasilacza. Wymogi j.w.
    Wybrałem coś takiego:

    Grafika: Galaxy GF 9400GT 512MB DDR2 128Bit PCI-E
    Zasilacz: Chieftec GPS-350EB-101A

    I tu moje pytania:

    1. Nie mogę znaleźć dokładnych danych tej karty graficznej i jej
    apetytu na prąd. Czy ten Chieftec wystarczy?
    2. Czy można za małe pieniądze (karta+zasilacz+wysyłka = max 400zł)
    można kupić coś innego?

    Pozdrawiam!