  • 1. Data: 2014-04-07 22:28:40
    Temat: Wymiary "czapki" na procesorze i7 2600k
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Szukałem na stronie intela i w necie i nie mogę znaleźć rozmiarów samej
    "czapki" procesora i7 2600k. Na stronie intela w pdfie podane są wymiary
    tylko procesora - 37,5x37,5 mm. Chciałbym sprawdzić, czy mój stary blok
    wodny powerx będzie na niego pasować - plexi sam sobie wyfrezuję.

  • 2. Data: 2014-04-07 23:51:04
    Temat: Re: Wymiary "czapki" na procesorze i7 2600k
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    BQB pisze tak:

    > Szukałem na stronie intela i w necie i nie mogę znaleźć rozmiarów
    > samej "czapki" procesora i7 2600k. Na stronie intela w pdfie
    > podane są wymiary tylko procesora - 37,5x37,5 mm

    Pomierz sobie zdjęcie. Mi wyszło 30,1 mm

    --
    Piter

  • 3. Data: 2014-04-08 00:02:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    PiteR pisze tak:

    > Pomierz sobie zdjęcie. Mi wyszło 30,1 mm

    nou niewiele się pomyliłem :)

    http://www.intel.com/content/dam/doc/guide/2nd-gen-c
    ore-lga1155-socket-guide.pdf

    --
    Piter

  • 4. Data: 2014-04-08 00:56:55
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-04-08 00:02, PiteR pisze:

    > nou niewiele się pomyliłem :)
    >
    > http://www.intel.com/content/dam/doc/guide/2nd-gen-c
    ore-lga1155-socket-guide.pdf

    Przeglądałem tego PDFa wcześniej i jedyny bliski wymiar to 31,72 - 31,92
    ze strony 128 - to o ten Ci chodziło? Ale z tego co te rysunki pokazują,
    to jest wymiar "czapki" u podstawy, a mi chodziło o wymiar "czapki"
    która się styka z radiatorem i jest nieco mniejszy, ale ile mniejszy,
    tego nie wiem.

  • 5. Data: 2014-04-08 01:09:32
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-04-08 00:56, BQB pisze:

> [...]
    > to jest wymiar "czapki" u podstawy, a mi chodziło o wymiar "czapki"
    > która się styka z radiatorem i jest nieco mniejszy, ale ile mniejszy,

    powiększyłem tego PDFa aby mieć skalę 2:1 na ekranie i zmierzyłem -
    wyszło mi 28 mm i tyle mi pasuje.

  • 6. Data: 2014-04-08 01:24:52
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-04-08 01:09, BQB pisze:
    > powiększyłem tego PDFa aby mieć skalę 2:1 na ekranie i zmierzyłem -
    > wyszło mi 28 mm i tyle mi pasuje.
    Ale co za różnica? zrób 40x40 i też będzie dobrze.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 7. Data: 2014-04-08 10:46:29
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-04-08 01:24, BartekK pisze:
    > Ale co za różnica? zrób 40x40 i też będzie dobrze.

    Czytanie ze zrozumieniem, to dziś trudna sztuka:
    > Chciałbym sprawdzić, czy mój stary blok wodny powerx będzie
    > na niego pasować - plexi sam sobie wyfrezuję.

    Ja nie chcę zrobić, tylko użyć, a plexi znajdująca się na górze ma inne
    wymiary - pasujące do bloku i do płyty.

  • 8. Data: 2014-04-08 19:19:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    BQB pisze tak:

    > Przeglądałem tego PDFa wcześniej i jedyny bliski wymiar to 31,72 -
    > 31,92 ze strony 128 - to o ten Ci chodziło?

    tak o ten

    > Ale z tego co te rysunki pokazują, to jest wymiar "czapki" u
    > podstawy, a mi chodziło o wymiar "czapki" która się styka z
    > radiatorem

    Jak mierzyłem właśnie tę czapę z pdf = 365px
    pcb ma 486px = 37.5mm

    wyszło 365px x 37.5mm / 486px = 28.16mm

    Jak mierzyłem zdjęcie z google
    wyszło 967px x 37.5mm / 1266px = 28.64 mm

    czyli się zgadzamy :)

    --
    Piter